Secusoft bevat een geavanceerde functie waarmee je uursmeldingen naar medewerkers kunt sturen om te controleren of de medewerker veilig en alert is.... lees verder »
Met de module Automatische Overzichten ontvang je op vaste intervallen automatisch samengestelde rapportages in je mailbox. Denk aan een overzicht... lees verder »
Wanneer je met meerdere veiligheidsmedewerkers een 24 uurs- of weekdienst vervult, is het noodzakelijk dat je samen werkt aan een rapportage voor de... lees verder »
Kom jij als beveiliger op veel verschillende locaties, en wil je middels checkpointregistratie aan de opdrachtgever kunnen tonen waar je bent... lees verder »
Werk je als beveiliger in een opvangcentrum zoals een coa-locatie of een blijf-van-mijn-lijfhuis dan kan het registreren van personen een tijdrovende... lees verder »
Met Secusoft wordt het steeds eenvoudiger te voldoen aan de plichten die worden gesteld als je houder bent, of wilt worden, van een certificaat zoals... lees verder »
De module `Persoonsregistraties` biedt jou als beveiliger de mogelijkheid om personen die in een tijdelijke opvang verblijven te registreren, en... lees verder »
Heb jij als beveiliger of winkelsurveillant wel eens iemand de toegang moeten ontzeggen? Met de module Ontzeggingen doe je dat snel en eenvoudig in... lees verder »
Het bijhouden van de vakantieuren van alle medewerkers kan een ingewikkelde taak zijn, maar niet met Secusoft. Wij automatiseren een aantal zaken... lees verder »
Er zijn maar weinig mensen die níet van lijstjes houden. Het gebruiken van een checklist is efficiënt, nauwkeurig, werkt snel(ler) en zorgt ervoor... lees verder »
Het aanmelden van jouw beveiligingswerkzaamheden bij het team Korpscheftaken van de betreffende politie-eenheid kan flink wat extra papierwerk met... lees verder »
Tijdens je werkzaamheden als boa of handhaver dien je je inzet achteraf te verantwoorden middels een mutatie. In geval van gebruikt geweld... lees verder »
De module Proces-verbaal van Secusoft is een eenvoudige manier voor toezichthouders, handhavers en boa's om een officieel proces-verbaal op te... lees verder »
De module `Mijn bedrijven` maakt het voor jou als ondernemer mogelijk om meerdere bv's in jouw Secusoft account te beheren. In de... lees verder »
Het gebruiken van Secusoft is heel eenvoudig. Installatie van programma's is niet nodig. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding en... lees verder »
Met name voor beveiligingsbedrijven met keurmerken of ISO-certificaten is de module "Leveranciers" erg handig. Elke leverancier werkt op een andere... lees verder »
Ben je werkzaam in de mobiele surveillance, dan heb je behoefte aan goede registratie- en rapportagesoftware. Met Secusoft heb je alle functies die... lees verder »
De mobiele surveillance templates zijn de vaste routelijsten, of rijlijsten, met controlepunten die de medewerker van de mobiele surveillance moet... lees verder »
Secusoft houdt rekening met de wensen van de beveiligers, omdat wij weten dat zij graag efficiënt werken. Een aantal keren per dienst dezelfde tekst... lees verder »
In Secusoft werken we allang niet meer met carbon-doordrukbriefjes of met mappen vol instructies. Hier heb je alle informatie en benodigdheden voor... lees verder »
Met de module "Mobiele surveillance auto's" heb je in Secusoft al jouw bedrijfswagens op één plek, in een helder overzicht. Elk voertuig... lees verder »
Met "Uren import Excel" kun je een Excel urenlijst importeren. Dit kun je gebruiken ter controle of alle diensten al in het rooster staan, of je kunt... lees verder »
Met deze handige module kun je in Secusoft beveiligingssoftware vanuit het rooster verschillende, zelf in te delen, tabellen maken. Vervolgens kun je... lees verder »
In de beveiliging is het dragen van de juiste werkkleding zeer belangrijk. Voor de herkenbaarheid maar ook voor de veiligheid van de... lees verder »
Met de 'type` lijstjes in Secusoft heb je een adequaat en actueel overzicht van alle voorkomende soorten alarmen, calamiteiten, contracten... lees verder »
Je hebt binnen Secusoft de mogelijkheid bestanden toe te voegen, en deze te sorteren in verschillende soorten (of types) bestanden. Voor de indeling... lees verder »
Met Secusoft vind je in het "Log rooster" een overzicht van alle diensten inclusief datum en tijdstip van handelingen zoals toevoegen, wijzigen of... lees verder »
Inzet/Diensten groepen en Inzet/Diensten types zijn beide lijstjes die je zelf kan indelen. Verschillende soorten groepen die je kunt toevoegen... lees verder »
Hier kun je allerlei bestanden toevoegen in verschillende groepen, zoals bedrijfsdocumenten, certificeringen, diploma's, klantgegevens, of andere... lees verder »
Als je op zoek bent naar een plek om al jouw inkoopfacturen te uploaden en te koppelen aan de betreffende leverancier, dan kun je terecht bij de... lees verder »
Met Secusoft is het omschrijven en registreren van bedrijfsmiddelen goed geregeld met de module "Bedrijfsmiddelen". Met name voor... lees verder »
Het toezichtsrapport in Secusoft is ontworpen voor de rapportage van verschillende type controles. Met het toezichtsrapport kan op handige en... lees verder »
Een uitgebreid dienstrapport is een uitgebreide manier van rapporteren waarbij de beveiliger naast het tijdstip en de gebeurtenis, ook nog informatie... lees verder »
Binnen Secusoft heb je de mogelijkheid om jouw klanten inzage te geven in de opdrachten die je voor hen uitvoert. Maak eenvoudig een klantenportaal... lees verder »
In sommige gevallen heeft een klant of opdrachtgever specifieke instructies voor de beveiligers. Die worden hier getoond. Het gaat om instructies... lees verder »
Optie ‘Onkostendeclaraties’ is een onderdeel van de financiële administratie module binnen Secusoft planning software. De onkostendeclaratie... lees verder »
Naast alle andere uitgebreide rapportages kent Secusoft ook een ‘Dienstoverdracht’ module. Met deze module is het mogelijk om een... lees verder »
De module Personeelshandboek is speciaal ontworpen om teksten en documenten die belangrijk zijn voor de medewerkers inzichtelijk te maken. Denk... lees verder »
Tijdregistratie medewerkers Secusoft maakt het gebruik van de software doorlopend makkelijker en overzichtelijker. Voor een correcte urenregistratie... lees verder »
Met de module mailgroepen kun je vooraf een selectie ontvangers maken. Naast een selectie uit de lijst met medewerkers kun je ook 20 externe... lees verder »
Snel en efficiënt werken betekent je doel bereiken met zo min mogelijk klikken en zo min mogelijk typwerk. Daarom is het binnen Secusoft mogelijk om... lees verder »
Dankzij een slimme module genaamd Classificaties is het met Secusoft mogelijk om medewerkers onder te verdelen in verschillende groepen. Deze groepen... lees verder »
Tegenwoordig zijn bijna alle softwarepakketten voorzien van een zogenaamde API (application programming interface). Hiermee kan de software... lees verder »
Binnen de software van Secusoft kun je eenvoudig de vaste tarieven instellen en ook de speciale tarieven en prijsafspraken per klant/opdrachtgever.... lees verder »
Speciaal voor de mobiele surveillance heeft Secusoft de mogelijkheid om nauwkeurig de tijdstippen en bijzonderheden van de mobiele surveillanten bij... lees verder »
Dit is een handige module voor de beveiligers op een vast object met een portiersfunctie, conciërgefunctie of receptiedienst die daarbij het beheer... lees verder »
Het ronderapport is een speciaal rapport dat je per controle/sluitronde kunt invullen en direct naar de klant kunt mailen. Per rapport kunnen er... lees verder »
Het piketrapport is een eenvoudig mutatierapport voor standbydiensten, telefoondiensten, centralisten of piketdiensten. Dit rapport is, in... lees verder »
Het calamiteitenrapport is een kant-en-klare rapportage die direct naar de opdrachtgever gemaild kan worden. Dit rapport is wezenlijk anders dan een... lees verder »
Het efficiënt werken begint met een goed georganiseerde indeling van jouw klanten en opdrachten. Binnen Secusoft kun je dit geheel naar wens... lees verder »
De module opdrachtgevers is onmisbaar binnen Secusoft en is standaard inbegrepen bij alle abonnementen. Bijna alle andere modules zijn hieraan... lees verder »
Met Secusoft registreren medewerkers eenvoudig aanvang en einde dienst, door op de werklocatie een NFC-tag of QR-code te scannen. Zo beschik je over... lees verder »
Het verzorgen van de complexe planning rondom een evenement kan voor velen een uitdaging zijn. Voor bedrijven die actief zijn in de... lees verder »
Deze module is vooral bedoeld voor beveiligingsbedrijven die alarmopvolging en surveillancediensten uitvoeren voor hun klanten en zo keyholder zijn... lees verder »
Een goed administratief systeem voor beveiligers met een portiers- of receptiefunctie is onmisbaar voor de accurate registratie van de bezoekers. Het... lees verder »
Wij hebben goed nieuws voor alle planners in de beveiliging. Met Secusoft worden toeslagen van beveiligers automatisch berekend. Dat gebeurt per... lees verder »
Wanneer je bezig bent met het inplannen van werknemers met de planningssoftware van Secusoft is het natuurlijk handig als je per medewerker ziet wat... lees verder »
Met Secusoft kunnen verschillende soorten rapporten gemaakt worden waarbij de datum, aanvang en einde dienst worden ingevuld en ook de naam van de... lees verder »
Eén beeld zegt meer dan 1000 woorden. Soms kom je als beveiliger dingen tegen die je wel kunt beschrijven, maar die je ook graag wilt laten zien.... lees verder »
Digitaal personeelsdossier In Secusoft kun je alle denkbare gegevens van de medewerkers opslaan. De software beschikt over vele velden voor onder... lees verder »
Secusoft heeft een ingebouwd systeem waarmee je eenvoudig en snel offertes, overeenkomsten en opdrachtbevestigingen opstelt. Kort en bondig, met een... lees verder »
Gezien het feit dat het aantal beveiligers, en daarmee het aantal beveiligers in opleiding, nog steeds toeneemt, komt Secusoft met een nieuwe unieke... lees verder »
Secusoft heeft een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk factuurprogramma ingebouwd waarmee je eenvoudig en snel facturen opstelt en deze direct in... lees verder »
Is de kas opgemaakt, en zo ja, wat was het saldo? Dat kan gemakkelijk worden ingevoerd, alsook de naam van de medewerker én natuurlijk die van de... lees verder »
Human Resources Management (HRM) Rapporten Omwille de Wet Arbeid in Balans (WAB) is verslaggeving en dossieropbouw over het functioneren van... lees verder »
Bij sommige opdrachtgevers zijn er specifieke taken en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. Natuurlijk wil je als eigenaar van het... lees verder »
Als beveiliger maak je tijdens elke dienst een dienstrapport op, waarin je incidenten en gebeurtenissen meldt. Ook als er geen bijzonderheden tijdens... lees verder »
Speciaal voor de mobiele surveillance hebben we verschillende handige functionaliteiten in Secusoft gebouwd voor het ondersteunen van het... lees verder »
Goede communicatie tussen beveiligers is essentieel! En in de praktijk blijkt dat dit niet altijd eenvoudig is. Door de wisselende diensten kun je... lees verder »
De papieren alarmbonnen zijn verleden tijd met de online software van Secusoft! Zodra de beveiliger van de meldkamer/alarmcentrale een melding van... lees verder »
Secusoft maakt de personeelsplanning voor je beveiligingsbedrijf makkelijk en inzichtelijk! Je kunt diensten in het online rooster zetten en alvast... lees verder »
Reiskosten berekening met behulp van de TriOpSys Koppeling Volgens artikel 52 van de cao voor de particuliere beveiligingsbranche moet de... lees verder »
Met Secusoft is het mogelijk de planning van het te beveiligen evenement nauwkeurig beheersen. Zo kun je alle gegevens van het evenement invoeren,... lees verder »
Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met Secusoft kun je als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke... lees verder »
In de drukke wereld van bedrijfsvoering is een efficiënt planningssysteem essentieel. Wat voor soort bedrijf je ook runt, het organiseren van de werkprocessen en het juist inplannen van personeel... lees verder »
In de wereld van beveiliging en evenementen draait alles om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en timing. Eén van de grootste uitdagingen voor organisaties in deze sector is een effectieve... lees verder »