Secusoft gebruik je in de vorm van een abonnement. Je hebt slechts één abonnement nodig per beveiligingsbedrijf en je kunt dan zelf bepalen welke medewerkers er kunnen inloggen en wie wat kan zien of doen binnen de software.
Jouw eigen digitale werkomgeving
Je krijgt een eigen database en wij zorgen voor een beveiligde verbinding middels jouw eigen portaal. Wij helpen graag bij het het overzetten van gegevens (migratie), zodat jouw nieuwe digitale werkomgeving heelmaal is geïnstalleerd wanneer jij begint. Via jouw unieke domeinnaam (https://bedrijfsnaam.secusoft.nl/) kan je vervolgens inloggen en Secusoft gaan gebruiken. Jij kunt je medewerkers uitnodigen en bepaalt zelf wat zij mogen zien en doen binnen jouw portaal.
Rapportages, alarmbonnen en berichten worden eenvoudig via Secusoft per e-mail naar jouw opdrachtgevers verstuurd. Via een beveiligde link hebben zij zo inzicht in alle noodzakelijke informatie. Facturen en offertes worden bovendien ook nog als pdf-bijlage meegestuurd.
Wij zorgen continu voor updates, vernieuwingen en de laatste technologie qua internetbeveiliging. Natuurlijk kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen voor hulp en ondersteuning via support@secusoft.nl.
Prijzen per 01-01-2025 excl. BTW
Overzetten van gegevens
Heb je al je klantgegevens of personeelsgegevens al in een andere systeem of Excel staan? Zie je ertegen op om alles weer opnieuw in te voeren? Geen probleem! In de meeste gevallen kunnen wij op maat een migratiedocument schrijven en deze importeren in jouw Secusoft database. Informeer naar de mogelijkheden via support@secusoft.nl.
Geen verrassingen
Het gebruik van Secusoft is niet gebonden aan vaste contracten met langlopende termijnen. Jouw abonnement is maandelijks opzegbaar per 1e van de maand, zonder opzegtermijn. Simpel en zonder verrassingen!
Modules bij zzp/Starter en Basis abonnement
Er zijn altijd een aantal standaard modules noodzakelijk om Secusoft goed te laten werken. De volgende modules zijn altijd inbegrepen: Medewerkers, Opdrachtgevers, Opdrachten en Rooster.
Daarnaast kan je kiezen uit vele andere modules zoals facturatie, offertes, rapportages, alarmbonnen en nog veel meer.
Heb je meer functies nodig dan dat er binnen je abonnement vallen? Een extra module kost € 2,50 per maand per module.
Voor speciaal gebruik van de kleine abonnementen kun je contact met ons opnemen.
NFC-tags en QR-codes
Bij het zzp-abonnement kan er een maximum van 5 NFC-tags of QR-codes worden toegevoegd. Bij het Basispakket kunnen maximaal 20 NFC-tags of QR-codes worden toegevoegd. Bij een Pro en Pro plus abonnement kan er een onbeperkt aantal NFC-tags en QR-codes worden toegevoegd.
Meer dan 125 medewerkers?
Heeft jouw bedrijf meer dan 125 medewerkers wanneer je start met Secusoft, laat het ons dan weten! We maken een passend aanbod inclusief de benodigde aanvullende support en opties, zoals datamigratie.
Uitbreiding van jouw personeelsbestand
Maak je al gebruik van Secusoft, en heb jij door uitbreiding van jouw personeelsbestand een upgrade van het aantal accounts nodig? Met één druk op de knop kun je dit binnen jouw account aanpassen naar het gewenste aantal. Dit kost slechts € 1,05 excl. btw per medewerker per maand extra.
Medewerkeraccounts zijn op persoonlijke titel
Alle medewerkeraccounts worden in Secusoft aangemaakt op persoonlijke titel. Een account is niet ontworpen om te delen met meerdere collega's. Om veiligheidsredenen kan je niet ingelogd zijn op meerdere apparaten tegelijk. De oudste loginsessie zal in dat geval worden afgebroken.
Werk je samen met zzp`ers of met andere beveiligingsbedrijven? Deze worden als medewerker toegevoegd en tellen dus ook mee voor jouw abonnement.
Jouw eigen logo
We kunnen onze software aanpassen zodat in plaats van het Secusoft logo overal jouw logo wordt getoond. Dit is vooral interessant voor onze klanten in andere branches dan de beveiliging, zoals uitzendbureaus, detacheringsbedrijven, bedrijven met een eigen bedrijfsbeveiliging en organisaties met grote terreinoppervlakten, zoals zorginstellingen.
De kosten hiervoor bedragen € 17,50 excl. btw per maand extra.
Meerdere bv's?
De module `Mijn bedrijven` maakt het voor jou als ondernemer mogelijk om meerdere aan jouw hoofdonderneming gelieerde bv's in jouw Secusoft account te beheren. Bijvoorbeeld wanneer je diensten levert onder verschillende cao's. De extra kosten bedragen hiervoor € 79,- per bv per maand. Je kunt per extra bv 75 nieuwe medewerkers toevoegen.
Vragen?
Bel of stuur een e-mail:
085-1300760
support@secusoft.nl
Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw
21 november 2024 - Maak jij al naar volle tevredenheid gebruik van Secusoft, of ben je (nog) geen klant van onze ISO 27001-gecertificeerde software met functies voor plannen, rapporteren, registreren en factureren en... lees verder »
14 november 2024 - In de beveiligingsbranche zijn tijd en nauwkeurigheid van groot belang, zowel voor medewerkers als voor de eindverantwoordelijken. Flexibele, efficiënte software is dan ook onmisbaar voor een goede... lees verder »