De module opdrachtgevers is onmisbaar binnen Secusoft en is standaard inbegrepen bij alle abonnementen. Bijna alle andere modules zijn hieraan gekoppeld, zoals het rooster, rapportages, facturen etc.
De diversiteit en hoeveelheid gegevens die je per opdrachtgever kunt invullen is enorm. Het is onderverdeeld in handige tabbladen en dit is een greep uit de mogelijkheden:
Contactgegevens: Algemene gegevens, mailadressen, locatie op GoogleMaps, contactpersoon, telefoonnummers, opmerkingen, klanthistorie en de status
WA's: Er kunnen tot wel 20 waarschuwingsadressen per opdrachtgever worden ingevuld met elk de velden naam, functie, telefoonnummers, e-mail en opmerkingen
Diensten: uitgebreide invulling van het soort dienstverlening, per week/dag gespecificeerd
Alarmsysteem: schakelcodes, locatie van het alarmkastje, info naar de meldkamer, overbruggen en het type alarmsysteem
Rooster/rapportage: aftekenen van diensten door leidinggevende, toeslagen, kleur, e-mail adressen etc.
Facturatie: standaard debiteurnummer of referentie, contactgegevens en e-mail van financiële afdeling
Documenten: 10 documenten per opdrachtgever toe te voegen
Herinnneringen: Er kunnen automatische herinneringen worden ingesteld
Gratis uitproberen
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?