Piketrapport voor standbydienst of telefoondienst

Het piketrapport is een eenvoudig mutatierapport voor standbydiensten, telefoondiensten, centralisten of piketdiensten. Dit rapport is, in tegenstelling tot alle andere rapportages niet gekoppeld aan een opdrachtgever. Het is bedoeld voor intern gebruik en één piketrapport wordt gebruikt voor een hele dienst.

Een praktijkvoorbeeld
- Een centralist heeft dienst op een dag of tijdstip buiten de kantooruren. Een beveiliger belt op en meld zich ziek. De centralist zorgt voor een vervanger en noteert het telefoontje en de handeling in het piketrapport.
- Vervolgens belt er een goede klant op en zegt dat i.v.m. file rond het evenement de beveiligers echt op tijd van huis moeten vertrekken om niet te laat te komen en bovendien een andere parkeerplek hebben gekregen. De centralist informeert de dienstdoende beveiligers en noteert alles in het piketrapport.
- Ondertussen wordt er door een bekende een verdachte situatie doorgegeven, de centralist stuurt de surveillancedienst aan en noteert het in het piketrapport.
- Aan het einde van de dienst komt er een overzichtelijk rapport uit met alle handelingen en meldingen die de medewerker heeft opgevangen. Hierdoor is het voor het managementteam of voor de eigenaar van het beveiligingsbedrijf inzichtelijk in wat er allemaal gebeurt.

Voordelen:

  • Alle gebeurtenissen en telefoontjes inzichtelijk voor het MT
  • Vastleggen van ad-hoc gebeurtenissen en de oplossing daarvoor
  • Bedoeld voor intern gebruik

Gratis uitproberen

Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.