Met "Uren import Excel" kun je een Excel urenlijst importeren. Dit kun je gebruiken ter controle of alle diensten al in het rooster staan, of je kunt alle diensten in één keer in het rooster zetten.
Op deze manier upload je eenvoudig de dienstroosters die moeten worden ingevuld. Wanneer je een leeg rooster hebt ontvangen van de opdrachtgever, zet Secusoft deze diensten voor jou in het systeem. Je hoeft dan zelf nog enkel de openstaande diensten toe te wijzen aan een medewerker.
Het werkt zo: Upload een nieuw Excelbestand (klik op het plusteken naast "Uren import Excel"). Geef de kolommen de juiste waarde (datum, eindtijd, personeelsnummer, voornaam, achternaam etc.) en match direct vanuit het overzicht met jouw rooster om te zien welke diensten nog moeten worden ingevuld. Of gebruik deze functie ter controle dat alle diensten reeds in het rooster staan.
Voordelen van deze functie:
Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
Herkenbaar? Een tijdje minder opdrachten, een rustige periode of gewoon even pas op de plaats met de bedrijfsvoering. Het is iets wat we bij Secusoft regelmatig zien: klanten die na een periode van... lees verder »
Heb jij onlangs een Secusoft proefaccount aangemaakt of overweeg je om met Secusoft te starten? Met de Secusoft trainingsvideo leer je binnen 10 minuten de basis van onze software kennen. Zo ontdek... lees verder »