Login voor klanten
Hier kun je een login aanmaken voor klanten en kun je de klant toegang geven tot de rapportages, alarmbonnen, facturen en offertes.
Per klantlogin kun je instellen wat deze persoon mag zien. Ook kan de klant onder "Klantinstructies" instructies toevoegen die direct aan de medewerker worden getoond. Desgewenst krijg je een notificatie per mail als een klant nieuwe instructies heeft toegevoegd.
Wat ziet de klant na inloggen?
Om de klant te helpen de weg te vinden in het klantenportaal hebben wij een handleiding geschreven. Hierin staat stap voor stap beschreven hoe de klant kan inloggen, en waar deze rapportages, rooster en andere functies binnen het klantenportaal vindt. Ook leggen we hierin uit hoe de klant zelf klantinstructies kan toevoegen. Je vindt deze handleiding op onze downloads-pagina.
Voordelen van het klantenportaal:
Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Meer informatie op: https://www.secusoft.nl/handleiding-klantenportaal
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
10 maart 2023 - Secusoft is dé software voor je planning, facturatie, rapportage en verwerking klant- en personeelsgegevens. Met Secusoft werk jij in een streng beveiligde, ISO 27001-gecertificeerde omgeving. Bij... lees verder »
2 februari 2023 - We hebben weer 2 mooie updates voor het rooster te melden. Namelijk nieuwe, compacte lay-outs en de mogelijkheid tot het verslepen van diensten! We vertellen je er graag meer over, dan weet je gelijk... lees verder »