Klantenportaal

Login voor klanten
Hier kun je een login aanmaken voor klanten en kun je de klant toegang geven tot de rapportages, alarmbonnen, facturen en offertes.

Per klantlogin kun je instellen wat deze persoon mag zien. Ook kan de klant onder "Klantinstructies" instructies toevoegen die direct aan de medewerker worden getoond. Desgewenst krijg je een notificatie per mail als een klant nieuwe instructies heeft toegevoegd.

Wat ziet de klant na inloggen?
Om de klant te helpen de weg te vinden in het klantenportaal hebben wij een handleiding geschreven. Hierin staat stap voor stap beschreven hoe de klant kan inloggen, en waar deze rapportages, rooster en andere functies binnen het klantenportaal vindt. Ook leggen we hierin uit hoe de klant zelf klantinstructies kan toevoegen. Je vindt deze handleiding op onze downloads-pagina.

Voordelen van het klantenportaal:

  • Elke klant een eigen login met door jou ingestelde rechten
  • De klant (opdrachtgever) kan hier zijn aangemaakte rapportages, alarmbonnen, facturen en offertes bekijken en eventueel uitprinten
  • Specifieke instructies voor een bepaald object of werklocatie kunnen hier door de klant zelf worden toegevoegd

Gratis uitproberen

Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Meer informatie op: https://www.secusoft.nl/handleiding-klantenportaal

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.