Binnen Secusoft heb je de mogelijkheid om jouw klanten inzage te geven in de opdrachten die je voor hen uitvoert. Maak eenvoudig een klantenportaal aan, en de klant kan na inloggen meekijken met de volgende zaken:
Login voor klanten
Maak voor elke opdrachtgever afzonderlijk een loginnaam en wachtwoord aan, en geef de klant toegang tot het eigen portaal binnen jouw Secusoft. Uiteraard kan de klant nooit jouw andere opdrachtgevers, of gegevens van een andere opdrachtgever, zien.
Wat mag eene klant zien in het klantenportaal? Per klantlogin kun je instellen wat deze persoon mag zien. Bijvoorbeeld of de klant "klantinstructies" kan toevoegen, welke direct aan de medewerker worden getoond. Als jij deze functie voor de klant ontgrendelt, kun je het tevens zo instellen dat jij per mail een notificatie ontvangt wanneer een klant nieuwe instructies heeft toegevoegd.
Om jouw klanten de eg te wijzen binnen het klantenportaal hebben wij een handleiding geschreven. Hierin staat stap voor stap beschreven hoe de klant kan inloggen, en waar deze rapportages, rooster en andere functies binnen het klantenportaal vindt. Ook leggen we hierin uit hoe de klant zelf klantinstructies kan toevoegen. Je vindt deze handleiding op onze downloads-pagina.
Voordelen van het klantenportaal:
Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Meer informatie op: https://www.secusoft.nl/handleiding-klantenportaal
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
12 augustus 2024 - In onze nieuwste instructievideo zie je stap voor stap hoe je jouw Secusoftaccount koppelt aan je Google Agenda. Zo vergeet jij nooit meer een dienst. Dit is zelfs mogelijk wanneer je voor meerdere... lees verder »
2 juli 2024 - De module `Surveillance combirapport` is geschikt voor veiligheidsprofessionals in de mobiele surveillance, die tijdens een dienst meerdere objecten of controles moeten uitvoeren. Secusoft biedt... lees verder »