Hier kun je allerlei bestanden toevoegen in verschillende groepen, zoals bedrijfsdocumenten, certificeringen, diploma's, klantgegevens, of andere zelf te classificeren types. Zo heb jij belangrijke bestanden altijd bij de hand met Secusoft.
Je kunt bij elk bestand dat je toevoegt aangeven of je het wil koppelen aan een medeweker of object/opdrachtgever, of dat je het alleen getoond wilt hebben bij het "Bestandsbeheer" overzicht.
Voordelen:
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
On onze nieuwste Secusoft instructievideo laten we enkele handige functies zien je kunt gebruiken bij het opmaken van een dienstrapport in Secusoft. Zo zie je hoe je QR- en NFC-registraties koppelt,... lees verder »
We hebben een handige stap-voor-stap handleiding gepubliceerd over hoe je in Secusoft eenvoudig en correct werkt volgens de CAO Particuliere Beveiliging, of een andere door jou gekozen CAO. In deze... lees verder »