Bestandsbeheer

Hier kun je allerlei bestanden toevoegen in verschillende groepen, zoals bedrijfsdocumenten, certificeringen, diploma's, klantgegevens, of andere zelf te classificeren types. Zo heb jij belangrijke bestanden altijd bij de hand met Secusoft.

Je kunt bij elk bestand dat je toevoegt aangeven of je het wil koppelen aan een medeweker of object/opdrachtgever, of dat je het alleen getoond wilt hebben bij het "Bestandsbeheer" overzicht.

Voordelen:

  • Alle relevante bestanden altijd bij de hand met Secusoft
  • Zelf kiezen waar (of bij wie) je het bestand getoond wil hebben
  • Bij elk bestand een omschrijving in je eigen woorden
  • Bestanden worden gesorteerd in zelf aan te maken groepen, voor nog meer tijdbesparing en overzicht

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Duurzame software: 0 zakelijke km's voor Secusoft in 2023! - Secusoft, dé software voor beveiligers

Duurzame software: 0 zakelijke km's voor Secusoft in 2023!

22 april 2024 - Bij Secusoft zijn we ons zeer bewust van onze ecologische voetafdruk. Wij houden ons bezig met verduurzaming, o.a. door het aantal zakelijke kilometers zoveel mogelijk te minimaliseren. En met... lees verder »

Alle rechten in één keer resetten naar standaardinstellingen - Secusoft, dé software voor beveiligers

Alle rechten in één keer resetten naar standaardinstellingen

3 maart 2024 - Met Secusoft sta jij als ondernemer altijd aan het roer. Je bepaalt als houder van het master account (ID1) wie wat mag zien en doen binnen de software. Hiervoor zijn er de standaardinstellingen,... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.