Bestandsbeheer

Hier kun je allerlei bestanden toevoegen in verschillende groepen, zoals bedrijfsdocumenten, certificeringen, diploma's, klantgegevens, of andere zelf te classificeren types. Zo heb jij belangrijke bestanden altijd bij de hand met Secusoft.

Je kunt bij elk bestand dat je toevoegt aangeven of je het wil koppelen aan een medeweker of object/opdrachtgever, of dat je het alleen getoond wilt hebben bij het "Bestandsbeheer" overzicht.

Voordelen:

  • Alle relevante bestanden altijd bij de hand met Secusoft
  • Zelf kiezen waar (of bij wie) je het bestand getoond wil hebben
  • Bij elk bestand een omschrijving in je eigen woorden
  • Bestanden worden gesorteerd in zelf aan te maken groepen, voor nog meer tijdbesparing en overzicht

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Wat is de meest gestelde vraag aan het Secusoft support team? - Secusoft, dé software voor beveiligers

Wat is de meest gestelde vraag aan het Secusoft support team?

10 maart 2023 - Secusoft is dé software voor je planning, facturatie, rapportage en verwerking klant- en personeelsgegevens. Met Secusoft werk jij in een streng beveiligde, ISO 27001-gecertificeerde omgeving. Bij... lees verder »

Handige roosterupdates voor planners! - Secusoft, dé software voor beveiligers

Handige roosterupdates voor planners!

2 februari 2023 - We hebben weer 2 mooie updates voor het rooster te melden. Namelijk nieuwe, compacte lay-outs en de mogelijkheid tot het verslepen van diensten! We vertellen je er graag meer over, dan weet je gelijk... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.