Met de module Automatische Overzichten ontvang je op vaste intervallen automatisch samengestelde rapportages in je mailbox. Denk aan een overzicht van nieuw toegevoegde rapportages of een actuele lijst met aanwezige personen uit de module Persoonsregistratie.
Zo houd je grip op je planning, rapportages en registraties zonder handmatig lijsten samen te stellen. Efficiënt, veilig en volledig geautomatiseerd!
De voordelen van automatische overzichten
Wil jij zelf het gemak van automatische overzichten ervaren? Maak dan vrijblijvend een proefaccount aan bij Secusoft. Dit is de eerste 14 dagen gratis, daarna kun je besluiten of je overgaat naar een betaald abonnement. Hier vind je onze transparante tarieven. Heb je vragen? Mail naar support@secusoft.nl of stuur een whatsappbericht. Het Secusoft support team staat voor je klaar!
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
On onze nieuwste Secusoft instructievideo laten we enkele handige functies zien je kunt gebruiken bij het opmaken van een dienstrapport in Secusoft. Zo zie je hoe je QR- en NFC-registraties koppelt,... lees verder »
We hebben een handige stap-voor-stap handleiding gepubliceerd over hoe je in Secusoft eenvoudig en correct werkt volgens de CAO Particuliere Beveiliging, of een andere door jou gekozen CAO. In deze... lees verder »