Met de module Automatische Overzichten ontvang je op vaste intervallen automatisch samengestelde rapportages in je mailbox. Denk aan een overzicht van nieuw toegevoegde rapportages of een actuele lijst met aanwezige personen uit de module Persoonsregistratie.
Ook het periodiek, bijvoorbeeld dagelijks, ontvangen van overzichten met enkel de rapportregels gemarkeerd als belangrijk of incident is een voorbeeld van efficiënter werken en tijd besparen met Secusoft.
Zo houd je grip op je planning, rapportages en registraties zonder handmatig lijsten samen te stellen. Efficiënt, veilig en volledig geautomatiseerd!
De voordelen van automatische overzichten
Wil jij zelf het gemak van automatische overzichten ervaren? Maak dan vrijblijvend een proefaccount aan bij Secusoft. Dit is de eerste 14 dagen gratis, daarna kun je besluiten of je overgaat naar een betaald abonnement. Hier vind je onze transparante tarieven. Heb je vragen? Mail naar support@secusoft.nl of stuur een whatsappbericht. Het Secusoft support team staat voor je klaar!
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
Secusoft staat voor efficiëntie en gebruiksgemak voor managers, financiële medewerkers, HRM-professionals, planners én iedereen in de organisatie die werkt met roosters of afhankelijk is van een... lees verder »
Ken je het verhaal van De nieuwe kleren van de keizer? Waarin iedereen zweeg, omdat ze dachten dat ze het “vast niet goed zouden snappen”. Tot een kind eerlijk zei wat iedereen eigenlijk dacht:... lees verder »