Alarmopvolging en alarmbonnen

De papieren alarmbonnen zijn verleden tijd met de online software van Secusoft!
Zodra de beveiliger van de meldkamer/alarmcentrale een melding van inbraakalarm krijgt kan hij/zij eenvoudig de klantgegevens opzoeken met daarbij alle gegevens die nodig zijn voor een zorgvuldige betreding van het pand.

Heeft de beveiliger een tablet of smartphone? Dan kan hij/zij met één klik het adres openen in Google Maps en de navigatie starten.

Alle denkbare gegevens zijn direct inzichtelijk, zoals alarmcodes, betreding pand, afspraken over het overbruggen van het alarmsysteem, plattegrond van het pand of andere bestanden etc.

Digitale alarmbon maken

De beveiliger kan direct online de alarmbon maken en alle bevindingen vermelden zoals braakschade, type alarm (inbraak, geen inschakeling, stroomuitval, brandalarm, sabotage, storing BMC, verboden uitschakeling etc.). Ook zijn er velden voor het invullen van de namen van eventuele aanwezigen zoals de WA, politie etc.

Nadat de alarmbon is opgeslagen kan deze direct gemaild worden naar de klant. Een kopie wordt altijd naar het beveiligingsbedrijf gestuurd. De klant krijgt een mooi overzicht op een printbare pagina met de rapportage van de alarmopvolging. Via het master account kun je instellen of of de alarmbon direct door de beveiliger gemaild mag worden of dat het op kantoor door het management verstuurd wordt.

Voordelen:

  • Werkt snel en efficiënt
  • Geen papieren rompslomp
  • Nooit meer vergeten of zoekgeraakte alarmbonnen en daardoor gemiste omzet
  • Tevreden opdrachtgevers dankzij en snelle en overzichtelijke alarmbon in de mailbox
  • Direct 20 foto's of bestanden toe te voegen die de opdrachtgever ook kan zien

Gratis uitproberen

Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.