Type bestanden

Je hebt binnen Secusoft de mogelijkheid bestanden toe te voegen, en deze te sorteren in verschillende soorten (of types) bestanden. Voor de indeling van verschillende types maak je gebruik van "Type bestanden".

Je voegt eerst een bepaald type bestand toe aan je bestandsgroep, waarna je elk nieuw bestand koppelt aan het type waar het bij hoort. Of, simpeler gezegd; Je 'bestandenkast' heeft meerdere lades, die jezelf kunt benoemen. Zo berg je jouw digitale bestanden overzichtelijk op, en vind je ze gemakkelijk weer terug.

Veel gebruikte bestandstypes zijn:
- Bedrijfsdocumenten
- Klantgegevens
- Certificering
- Diploma's
- Loonstroken
- Overeenkomsten klanten of medewerkers

De voordelen:

  • Je bestanden overzichtelijk gesorteerd in verschillende types
  • De bestandstypes kun je zelf aanmaken
  • Voor een overzichtelijk bestandsbeheer

Gratis uitproberen

Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.