Werk je als beveiliger in een opvangcentrum, dan kan het registreren van personen een tijdrovende klus zijn. Daarom maakt Secusoft het mogelijk om veel personen met hun gegevens in één keer in te voeren vanuit een Excelbestand.
Minimale waarden en optionele tabellen
Deze functie maakt het mogelijk om snel en foutloos grote aantallen personen te registreren. Je vindt de module in het rode deel van het menu (Instellingen), bij `Importeer personen Excel`. Hier vind je tevens een voorbeeldbestand waarin de waarden van de kolommen wordt toegelicht.
Aanbevolen wordt om minimaal 4 waarden in te vullen, namelijk zijn voornaam, tussenvoegsels, achternaam en geboortedatum. Zo voorkom je dubbele registraties, Secusoft controleert namelijk of er al een persoon met dezelfde naam en geboortedatum in staat.
Optioneel kun je tot 25 waarden in één keer overnemen. Zoals bijvoorbeeld:
Koppeling met serviceorder
Is er een serviceorder gekoppeld aan het betreffende object, dan kun je dit ordernummer invullen in het Excelbestand in kolom A. Vul je geen SO-nummer is, dan zal het systeem proberen te matchen op Projectnaam (tabel B). Indien dit ook leeg is, kun je later alle ingevoerde personen alsnog in één keer koppelen aan het juiste object.
De voordelen:
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
23 december 2024 - Voor onze gerespecteerde klant Operationele Beveiligings Dienst Curaçao hebben wij een mooi aantal borden en tiewraps met NFC-tags mogen ontwerpen en leveren. Zo kunnen de medewerkers van dit... lees verder »
19 december 2024 - Met Secusoft worden reiskosten automatisch berekend. Dat komt doordat we een koppeling hebben met het reiskostenprogramma voor de beveiligingsbranche TriOpSys. In januari (loonperiode 1) worden de... lees verder »