Optie ‘Onkostendeclaraties’ is een onderdeel van de financiële administratie module binnen Secusoft planning software. De onkostendeclaratie maakt het voor de planner of personeelsfunctionaris mogelijk om de tijdens de dienst gemaakte onkosten, zoals maaltijd- of stomerijvergoeding, inzichtelijk te maken. Met Secusoft kun je de gemaakte onkosten sorteren per medewerker, per soort, per dienst en per opdrachtgever. Achtereenvolgens is het mogelijk om de gemaakte onkosten te koppelen aan een concrete dienst, object of opdrachtgever.
De medewerkers van de financiële administratie registreren vervolgens de gemaakte onkosten alvorens deze uit te betalen. Het eventueel betaalde voorschot kan eveneens worden genoteerd waardoor er een duidelijk kostenplaatje ontstaat.
Voordelen:
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
23 december 2024 - Voor onze gerespecteerde klant Operationele Beveiligings Dienst Curaçao hebben wij een mooi aantal borden en tiewraps met NFC-tags mogen ontwerpen en leveren. Zo kunnen de medewerkers van dit... lees verder »
19 december 2024 - Met Secusoft worden reiskosten automatisch berekend. Dat komt doordat we een koppeling hebben met het reiskostenprogramma voor de beveiligingsbranche TriOpSys. In januari (loonperiode 1) worden de... lees verder »