Optie ‘Onkostendeclaraties’ is een onderdeel van de financiële administratie module binnen Secusoft planning software. De onkostendeclaratie maakt het voor de planner of personeelsfunctionaris mogelijk om de tijdens de dienst gemaakte onkosten, zoals maaltijd- of stomerijvergoeding, inzichtelijk te maken. Met Secusoft kun je de gemaakte onkosten sorteren per medewerker, per soort, per dienst en per opdrachtgever. Achtereenvolgens is het mogelijk om de gemaakte onkosten te koppelen aan een concrete dienst, object of opdrachtgever.
De medewerkers van de financiële administratie registreren vervolgens de gemaakte onkosten alvorens deze uit te betalen. Het eventueel betaalde voorschot kan eveneens worden genoteerd waardoor er een duidelijk kostenplaatje ontstaat.
Voordelen:
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
On onze nieuwste Secusoft instructievideo laten we enkele handige functies zien je kunt gebruiken bij het opmaken van een dienstrapport in Secusoft. Zo zie je hoe je QR- en NFC-registraties koppelt,... lees verder »
We hebben een handige stap-voor-stap handleiding gepubliceerd over hoe je in Secusoft eenvoudig en correct werkt volgens de CAO Particuliere Beveiliging, of een andere door jou gekozen CAO. In deze... lees verder »