Optie ‘Onkostendeclaraties’ is een onderdeel van de financiële administratie module binnen Secusoft planning software. De onkostendeclaratie maakt het voor de planner of personeelsfunctionaris mogelijk om de tijdens de dienst gemaakte onkosten, zoals maaltijd- of stomerijvergoeding, inzichtelijk te maken. Met Secusoft kun je de gemaakte onkosten sorteren per medewerker, per soort, per dienst en per opdrachtgever. Achtereenvolgens is het mogelijk om de gemaakte onkosten te koppelen aan een concrete dienst, object of opdrachtgever.
De medewerkers van de financiële administratie registreren vervolgens de gemaakte onkosten alvorens deze uit te betalen. Het eventueel betaalde voorschot kan eveneens worden genoteerd waardoor er een duidelijk kostenplaatje ontstaat.
Voordelen:
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
12 augustus 2024 - In onze nieuwste instructievideo zie je stap voor stap hoe je jouw Secusoftaccount koppelt aan je Google Agenda. Zo vergeet jij nooit meer een dienst. Dit is zelfs mogelijk wanneer je voor meerdere... lees verder »
2 juli 2024 - De module `Surveillance combirapport` is geschikt voor veiligheidsprofessionals in de mobiele surveillance, die tijdens een dienst meerdere objecten of controles moeten uitvoeren. Secusoft biedt... lees verder »