Optie ‘Onkostendeclaraties’ is een onderdeel van de financiële administratie module binnen Secusoft planning software. De onkostendeclaratie maakt het voor de planner of personeelsfunctionaris mogelijk om de tijdens de dienst gemaakte onkosten, zoals maaltijd- of stomerijvergoeding, inzichtelijk te maken. Met Secusoft kun je de gemaakte onkosten sorteren per medewerker, per soort, per dienst en per opdrachtgever. Achtereenvolgens is het mogelijk om de gemaakte onkosten te koppelen aan een concrete dienst, object of opdrachtgever.
De medewerkers van de financiële administratie registreren vervolgens de gemaakte onkosten alvorens deze uit te betalen. Het eventueel betaalde voorschot kan eveneens worden genoteerd waardoor er een duidelijk kostenplaatje ontstaat.
Voordelen:
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
In de drukke wereld van bedrijfsvoering is een efficiënt planningssysteem essentieel. Wat voor soort bedrijf je ook runt, het organiseren van de werkprocessen en het juist inplannen van personeel... lees verder »
In de wereld van beveiliging en evenementen draait alles om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en timing. Eén van de grootste uitdagingen voor organisaties in deze sector is een effectieve... lees verder »