Optie ‘Onkostendeclaraties’ is een onderdeel van de financiële administratie module binnen Secusoft planning software. De onkostendeclaratie maakt het voor de planner of personeelsfunctionaris mogelijk om de tijdens de dienst gemaakte onkosten, zoals maaltijd- of stomerijvergoeding, inzichtelijk te maken. Met Secusoft kun je de gemaakte onkosten sorteren per medewerker, per soort, per dienst en per opdrachtgever. Achtereenvolgens is het mogelijk om de gemaakte onkosten te koppelen aan een concrete dienst, object of opdrachtgever.
De medewerkers van de financiële administratie registreren vervolgens de gemaakte onkosten alvorens deze uit te betalen. Het eventueel betaalde voorschot kan eveneens worden genoteerd waardoor er een duidelijk kostenplaatje ontstaat.
Voordelen:
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
Secusoft introduceert een nieuwe functie die het leven van beveiligingsbedrijven een stuk makkelijker maakt: de geautomatiseerde en overzichtelijke CAO-check. Deze functie controleert dagelijks je... lees verder »
Met deze nieuwe functie binnen Secusoft koppel je de uitrusting en kleding die nodig zijn bij het uitvoeren van een dienst aan de betreffende opdracht of het evenement. Zo is voor de medewerker... lees verder »