Het verzorgen van de complexe planning rondom een evenement kan voor velen een uitdaging zijn. Voor bedrijven die actief zijn in de evenementenbeveiliging biedt Secusoft een krachtige oplossing om snel en efficiënt de beveiliging en alle andere zaken rondom het event te organiseren. Zowel kleinschalige als grootschalige evenementen worden helder en inzichtelijk met de software van Secusoft.
Met de module Evenementen binnen Secusoft beheer je digitaal moeiteloos alle gegevens rondom een evenement zoals een festival, braderie of kermis. Denk hierbij aan de contactinformatie van de opdrachtgever, locatiegegevens, data en tijden van de eerste en laatste dienst, en uiteraard de inzet van de medewerkers, en hun verschillende functies. Ook het factureren gaat in één moeite door vanuit jouw professionele Secusoftaccount.
Secusoft biedt orde in de complexe planning rondom een evenement. Zo kun je eenvoudig meerdere diensten tegelijk aanmaken middels de kopieer dienst functie, en geef je elke dienst een eigen inzetstatus, zoals bijvoorbeeld:
Ook kun je een urenlijst importeren, zodat alle uren die je doorkrijgt van de opdrachtgever in één keer in jouw rooster staan. Met de handige sleepfunctie zorg je dat alle open diensten gemakkelijk worden ingevuld in jouw Secusoftomgeving. Stuur medewerkers een notificatie dat er een nieuwe dienst voor ze klaarstaat per mail, whatsapp- of pushbericht.
Wie staat waar?
Per dienst kun je medewerkers selecteren en aanvullende informatie invullen zoals de exacte post (bijvoorbeeld: podium, ingang, nooduitgang of VIP-gebied). De start- en eindtijd worden automatisch omgerekend naar gewerkte uren. Zo houd je grip op de planning én de kosten. edewerkers zien hun werkinstructies meteen via het dienstrooster. De werklocatie wordt automatisch gekoppeld via Google Maps, zodat niemand hoeft te zoeken.
Met Secusoft heb je altijd een duidelijk en printbaar overzicht tot je beschikking, waarmee je snel en volledige de inzetlijst paraat hebt. Op dit overzicht zie je niet alleen Alle ingevulde diensten, maar ook welke diensten nog openstaan. Met één druk op de knop verstuur je dit overzicht ter bevestiging naar de opdrachtgever, of als factuurbijlage na uitvoeren van de dienst.
Start vandaag nog met een gratis proefperiode! »
Secusoft biedt één veilige, centrale omgeving waarbinnen je alles regelt voor je evenementen. Zo verloopt de communicatie en planning rondom een evenement veilig en soepel voor zowel grote als kleine events.
Alle voordelen op een rij:
Ervaar zelf het gemak van Secusoft en professionaliseer jouw evenementenbeveiliging.
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
In de drukke wereld van bedrijfsvoering is een efficiënt planningssysteem essentieel. Wat voor soort bedrijf je ook runt, het organiseren van de werkprocessen en het juist inplannen van personeel... lees verder »
In de wereld van beveiliging en evenementen draait alles om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en timing. Eén van de grootste uitdagingen voor organisaties in deze sector is een effectieve... lees verder »