Met Secusoft is het mogelijk de planning van het te beveiligen evenement nauwkeurig beheersen. Zo kun je alle gegevens van het evenement invoeren, zoals contactgegevens, opdrachtgever, datum en aanvang eerste dienst en laatste dienst.
Daarna selecteer je het totale aantal diensten dat moet worden ingevuld.
Per dienst kan worden ingevuld wat voor soort dienst het is (beveiliging, EHBO, gastheer/gastvrouw, verkeersregelaar of brandwacht). Je kunt de naam van de medewerker selecteren en aanvullende informatie per dienst invullen zoals de post (podium, vip, ingang, nooduitgang, etc.) en andere opmerkingen. Verder vul je de tijd van aanvang en einde in en het systeem berekent automatisch het aantal gewerkte uren.
Handig: In een mooi printbaar overzicht kun je alle gegevens inzien en ook precies welke diensten er nog open staan.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
Heb jij onlangs een Secusoft proefaccount aangemaakt of overweeg je om met Secusoft te starten? Met de Secusoft trainingsvideo leer je binnen 10 minuten de basis van onze software kennen. Zo ontdek... lees verder »
Niets is zo vervelend als midden in je werk ineens uit je Secusoft-sessie te worden gegooid. Je zit vol in een taak en plotseling moet je opnieuw inloggen. Herkenbaar? Dan is het goed om te weten dat... lees verder »