Met Secusoft is het mogelijk de planning van het te beveiligen evenement nauwkeurig beheersen. Zo kun je alle gegevens van het evenement invoeren, zoals contactgegevens, opdrachtgever, datum en aanvang eerste dienst en laatste dienst.
Daarna selecteer je het totale aantal diensten dat moet worden ingevuld.
Per dienst kan worden ingevuld wat voor soort dienst het is (beveiliging, EHBO, gastheer/gastvrouw, verkeersregelaar of brandwacht). Je kunt de naam van de medewerker selecteren en aanvullende informatie per dienst invullen zoals de post (podium, vip, ingang, nooduitgang, etc.) en andere opmerkingen. Verder vul je de tijd van aanvang en einde in en het systeem berekent automatisch het aantal gewerkte uren.
Handig: In een mooi printbaar overzicht kun je alle gegevens inzien en ook precies welke diensten er nog open staan.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
Als beveiligingsbedrijf wil je grip hebben op wie welke informatie ziet en kan aanpassen in de software. Daarom heeft Secusoft een belangrijke update: werken met rechtenniveaus. In plaats van losse... lees verder »
Wil je tijd- en checkpointregistratie slimmer, betrouwbaarder en makkelijker maken? Bij Secusoft kun je borden met jouw eigen logo of een neutrale tekst (bijvoorbeeld Security of een... lees verder »