Met Secusoft is het mogelijk de planning van het te beveiligen evenement nauwkeurig beheersen. Zo kun je alle gegevens van het evenement invoeren, zoals contactgegevens, opdrachtgever, datum en aanvang eerste dienst en laatste dienst.
Daarna selecteer je het totale aantal diensten dat moet worden ingevuld.
Per dienst kan worden ingevuld wat voor soort dienst het is (beveiliging, EHBO, gastheer/gastvrouw, verkeersregelaar of brandwacht). Je kunt de naam van de medewerker selecteren en aanvullende informatie per dienst invullen zoals de post (podium, vip, ingang, nooduitgang, etc.) en andere opmerkingen. Verder vul je de tijd van aanvang en einde in en het systeem berekent automatisch het aantal gewerkte uren.
Handig: In een mooi printbaar overzicht kun je alle gegevens inzien en ook precies welke diensten er nog open staan.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
On onze nieuwste Secusoft instructievideo laten we enkele handige functies zien je kunt gebruiken bij het opmaken van een dienstrapport in Secusoft. Zo zie je hoe je QR- en NFC-registraties koppelt,... lees verder »
We hebben een handige stap-voor-stap handleiding gepubliceerd over hoe je in Secusoft eenvoudig en correct werkt volgens de CAO Particuliere Beveiliging, of een andere door jou gekozen CAO. In deze... lees verder »