Met Secusoft is het mogelijk de planning van het te beveiligen evenement nauwkeurig beheersen. Zo kun je alle gegevens van het evenement invoeren, zoals contactgegevens, opdrachtgever, datum en aanvang eerste dienst en laatste dienst.
Daarna selecteer je het totale aantal diensten dat moet worden ingevuld.
Per dienst kan worden ingevuld wat voor soort dienst het is (beveiliging, EHBO, gastheer/gastvrouw, verkeersregelaar of brandwacht). Je kunt de naam van de medewerker selecteren en aanvullende informatie per dienst invullen zoals de post (podium, vip, ingang, nooduitgang, etc.) en andere opmerkingen. Verder vul je de tijd van aanvang en einde in en het systeem berekent automatisch het aantal gewerkte uren.
Handig: In een mooi printbaar overzicht kun je alle gegevens inzien en ook precies welke diensten er nog open staan.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
Secusoft staat voor efficiëntie en gebruiksgemak voor managers, financiële medewerkers, HRM-professionals, planners én iedereen in de organisatie die werkt met roosters of afhankelijk is van een... lees verder »
Ken je het verhaal van De nieuwe kleren van de keizer? Waarin iedereen zweeg, omdat ze dachten dat ze het “vast niet goed zouden snappen”. Tot een kind eerlijk zei wat iedereen eigenlijk dacht:... lees verder »