Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met Secusoft kun je als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke beveiliger/medewerker een eigen gebruikersaccount met inlogcode aanmaken. Bij elk account kunnen tot in detail de gebruikersrechten ingesteld worden zodat men controle heeft over wat de medewerker in het systeem mag inzien, toevoegen of wijzigen.
Met de inlogcode kan de beveiliger/medewerker:
Secusoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online in het systeem worden uitgevoerd zoals de tijden van inloggen en het toevoegen en wijzigen van gegevens.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
22 april 2024 - Bij Secusoft zijn we ons zeer bewust van onze ecologische voetafdruk. Wij houden ons bezig met verduurzaming, o.a. door het aantal zakelijke kilometers zoveel mogelijk te minimaliseren. En met... lees verder »
3 maart 2024 - Met Secusoft sta jij als ondernemer altijd aan het roer. Je bepaalt als houder van het master account (ID1) wie wat mag zien en doen binnen de software. Hiervoor zijn er de standaardinstellingen,... lees verder »