Elke medewerker een eigen login

Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met Secusoft kun je als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke beveiliger/medewerker een eigen gebruikersaccount met inlogcode aanmaken. Bij elk account kunnen tot in detail de gebruikersrechten ingesteld worden zodat men controle heeft over wat de medewerker in het systeem mag inzien, toevoegen of wijzigen.

Met de inlogcode kan de beveiliger/medewerker:

  • Zijn/haar rooster inzien
  • Interne berichten lezen en sturen naar collega-beveiligers
  • Klantgegevens bekijken met alarmcodes, informatie over het pand, adres, WA etc.
  • Alarmbonnen maken
  • Dienstrapporten maken
  • Calamiteitenrapporten/specifiek rapport maken
  • Surveillance/ronderapporten maken


Secusoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online in het systeem worden uitgevoerd zoals de tijden van inloggen en het toevoegen en wijzigen van gegevens.

Gratis uitproberen

Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Proefaccount Secusoft planningsprogramma - Secusoft, dé software voor beveiligers

Proefaccount Secusoft planningsprogramma

In de drukke wereld van bedrijfsvoering is een efficiënt planningssysteem essentieel. Wat voor soort bedrijf je ook runt, het organiseren van de werkprocessen en het juist inplannen van personeel... lees verder »

Het belang van goede planningssoftware in de beveiliging en evenementenbranche - Secusoft, dé software voor beveiligers

Het belang van goede planningssoftware in de beveiliging en evenementenbranche

In de wereld van beveiliging en evenementen draait alles om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en timing. Eén van de grootste uitdagingen voor organisaties in deze sector is een effectieve... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.