Elke medewerker een eigen login

Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met Secusoft kun je als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke beveiliger/medewerker een eigen gebruikersaccount met inlogcode aanmaken. Bij elk account kunnen tot in detail de gebruikersrechten ingesteld worden zodat men controle heeft over wat de medewerker in het systeem mag inzien, toevoegen of wijzigen.

Met de inlogcode kan de beveiliger/medewerker:

  • Zijn/haar rooster inzien
  • Interne berichten lezen en sturen naar collega-beveiligers
  • Klantgegevens bekijken met alarmcodes, informatie over het pand, adres, WA etc.
  • Alarmbonnen maken
  • Dienstrapporten maken
  • Calamiteitenrapporten/specifiek rapport maken
  • Surveillance/ronderapporten maken


Secusoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online in het systeem worden uitgevoerd zoals de tijden van inloggen en het toevoegen en wijzigen van gegevens.

Gratis uitproberen

Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

De nieuwe kleren van de keizer… en Secusoft - Secusoft, dé software voor beveiligers

De nieuwe kleren van de keizer… en Secusoft

Ken je het verhaal van De nieuwe kleren van de keizer? Waarin iedereen zweeg, omdat ze dachten dat ze het “vast niet goed zouden snappen”. Tot een kind eerlijk zei wat iedereen eigenlijk dacht:... lees verder »

Ze kwamen, ze gingen… en kwamen tóch weer terug - Secusoft, dé software voor beveiligers

Ze kwamen, ze gingen… en kwamen tóch weer terug

Herkenbaar? Een tijdje minder opdrachten, een rustige periode of gewoon even pas op de plaats met de bedrijfsvoering. Het is iets wat we bij Secusoft regelmatig zien: klanten die na een periode van... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.