Elke medewerker een eigen login

Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met Secusoft kun je als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke beveiliger/medewerker een eigen gebruikersaccount met inlogcode aanmaken. Bij elk account kunnen tot in detail de gebruikersrechten ingesteld worden zodat men controle heeft over wat de medewerker in het systeem mag inzien, toevoegen of wijzigen.

Met de inlogcode kan de beveiliger/medewerker:

  • Zijn/haar rooster inzien
  • Interne berichten lezen en sturen naar collega-beveiligers
  • Klantgegevens bekijken met alarmcodes, informatie over het pand, adres, WA etc.
  • Alarmbonnen maken
  • Dienstrapporten maken
  • Calamiteitenrapporten/specifiek rapport maken
  • Surveillance/ronderapporten maken


Secusoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online in het systeem worden uitgevoerd zoals de tijden van inloggen en het toevoegen en wijzigen van gegevens.

Gratis uitproberen

Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Nieuw: Geautomatiseerde CAO-check voor beveiligingsbedrijven - Secusoft, dé software voor beveiligers

Nieuw: Geautomatiseerde CAO-check voor beveiligingsbedrijven

Secusoft introduceert een nieuwe functie die het leven van beveiligingsbedrijven een stuk makkelijker maakt: de geautomatiseerde en overzichtelijke CAO-check. Deze functie controleert dagelijks je... lees verder »

Nieuwe functie: Materiaallijsten! - Secusoft, dé software voor beveiligers

Nieuwe functie: Materiaallijsten!

Met deze nieuwe functie binnen Secusoft koppel je de uitrusting en kleding die nodig zijn bij het uitvoeren van een dienst aan de betreffende opdracht of het evenement. Zo is voor de medewerker... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.