Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met Secusoft kun je als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke beveiliger/medewerker een eigen gebruikersaccount met inlogcode aanmaken. Bij elk account kunnen tot in detail de gebruikersrechten ingesteld worden zodat men controle heeft over wat de medewerker in het systeem mag inzien, toevoegen of wijzigen.
Met de inlogcode kan de beveiliger/medewerker:
Secusoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online in het systeem worden uitgevoerd zoals de tijden van inloggen en het toevoegen en wijzigen van gegevens.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
On onze nieuwste Secusoft instructievideo laten we enkele handige functies zien je kunt gebruiken bij het opmaken van een dienstrapport in Secusoft. Zo zie je hoe je QR- en NFC-registraties koppelt,... lees verder »
We hebben een handige stap-voor-stap handleiding gepubliceerd over hoe je in Secusoft eenvoudig en correct werkt volgens de CAO Particuliere Beveiliging, of een andere door jou gekozen CAO. In deze... lees verder »