Elke medewerker een eigen login

Elke medewerker een eigen login SecuSoft Software Beveiligingsbedrijven

Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met SecuSoft kunt u als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke beveiliger/medewerker een eigen gebruikersaccount met inlogcode aanmaken. Bij elk account kan er tot in detail de gebruikersrechten ingesteld worden zodat u controle hebt over wat de medewerker in het systeem mag inzien, toevoegen of wijzigen.

Met de inlogcode kan de beveiliger/medewerker:

  • Zijn/haar rooster inzien
  • Interne berichten lezen en sturen naar collega-beveiligers
  • Klantgegevens bekijken met alarmcodes, informatie over het pand, adres, WA etc.
  • Alarmbonnen maken
  • Dienstrapporten maken
  • Calamiteitenrapporten/specifiek rapport maken
  • Surveillance/ronderapporten maken


SecuSoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online in het systeem worden uitgevoerd zoals de tijden van inloggen en het toevoegen en wijzigen van gegevens.

Wilt u zelf eens zien hoe dat werkt? Maak een gratis testaccount aan via deze pagina of bel of e-mail ons.
085-1300760
info@secusoft.nl

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Functies.

Amsterdam Security Expo 2019 - SecuSoft Software Beveiligingsbedrijven

Amsterdam Security Expo 2019

Het lijkt misschien nog wat vroeg, maar nu al belangrijk om in de gaten te houden: Amsterdam Security Expo, voorheen bekend als Safety Security Amsterdam (SSA), de grootste vakbeurs voor beveiligings... lees verder »

Particuliere Alarm Centrale - SecuSoft Software Beveiligingsbedrijven

Particuliere Alarm Centrale

De Particuliere Alarm Centrale (PAC) is een meldkamer voor het afhandelen van alarmmeldingen zoals brand- en overvalmeldingen, maar ook het uitvallen van apparatuur en storingen bij mechanische proces... lees verder »

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.