Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met Secusoft kun je als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke beveiliger/medewerker een eigen gebruikersaccount met inlogcode aanmaken. Bij elk account kunnen tot in detail de gebruikersrechten ingesteld worden zodat men controle heeft over wat de medewerker in het systeem mag inzien, toevoegen of wijzigen.
Met de inlogcode kan de beveiliger/medewerker:
Secusoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online in het systeem worden uitgevoerd zoals de tijden van inloggen en het toevoegen en wijzigen van gegevens.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
In de drukke wereld van bedrijfsvoering is een efficiënt planningssysteem essentieel. Wat voor soort bedrijf je ook runt, het organiseren van de werkprocessen en het juist inplannen van personeel... lees verder »
In de wereld van beveiliging en evenementen draait alles om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en timing. Eén van de grootste uitdagingen voor organisaties in deze sector is een effectieve... lees verder »