Online medewerkersportaal voor beveiligingsbedrijven. Met Secusoft kun je als eigenaar van het beveiligingsbedrijf zelf voor elke beveiliger/medewerker een eigen gebruikersaccount met inlogcode aanmaken. Bij elk account kunnen tot in detail de gebruikersrechten ingesteld worden zodat men controle heeft over wat de medewerker in het systeem mag inzien, toevoegen of wijzigen.
Met de inlogcode kan de beveiliger/medewerker:
Secusoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online in het systeem worden uitgevoerd zoals de tijden van inloggen en het toevoegen en wijzigen van gegevens.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
Ken je het verhaal van De nieuwe kleren van de keizer? Waarin iedereen zweeg, omdat ze dachten dat ze het “vast niet goed zouden snappen”. Tot een kind eerlijk zei wat iedereen eigenlijk dacht:... lees verder »
Herkenbaar? Een tijdje minder opdrachten, een rustige periode of gewoon even pas op de plaats met de bedrijfsvoering. Het is iets wat we bij Secusoft regelmatig zien: klanten die na een periode van... lees verder »