Checklist aan rapportages toevoegen

Checklist aan rapportages toevoegen Secusoft, dé software voor beveiligers

Er zijn maar weinig mensen die níet van lijstjes houden. Het gebruiken van een checklist is efficiënt, nauwkeurig, werkt snel(ler) en zorgt ervoor dat er niets wordt vergeten. Daarom kun je in Secusoft zelf een checklist toevoegen met eigen checklistitems, aan diverse rapportages. Zo krijgen medewerkers direct alle relevante vragen te zien die tijdens de dienst beantwoord dienen te worden.

In deze instructievideo laten we zien hoe je checklists gebruikt bij Secusoft rapportagesoftware »

Koppelen aan de juiste opdracht of opdrachtgever
Je maakt in Secusoft allereerst de verschillende checklistitems aan. Deze voeg je één voor één toe, waarbij je de keus hebt uit een item dat met ja of nee beantwoord moet worden, en uit items waarbij iets moet worden ingevuld, bijvoorbeeld een getal. Ook kan je hier aangeven of het om een verplicht item gaat of niet.

Heb je alle relevante items toegevoegd? Dan creëer je daarmee een checklist, die je koppelt aan een bepaald object (opdracht of opdrachtgever), en aan een bepaald dienstrapport. De checklist kan worden toegevoegd aan de volgende rapportages:

  • Dienstrapporten eenvoudig
  • Dienstrapporten front desk
  • Dienstrapporten specifiek
  • Dienstrapporten uitgebreid


Melding checklist niet volledig afgevinkt Secusoft

Eenvoudig controleren of checklistitems zijn afgevinkt

Wanneer de medewerker een nieuwe rapportage aanmaakt, ziet deze de checklist direct verschijnen. De medewerker kan het rapport tussentijds opslaan, als dan nog niet alle verplichte checklistitems zijn beantwoord komt er een opvallende rode melding te staan. Daardoor wordt de kans nog kleiner dat er belangrijke dingen over het hoofd worden gezien, of vergeten.

In het rapportageoverzicht zie jij als leidinggevende direct of alle verplichte checklistitems zijn beantwoord, of dat er nog antwoorden ontbreken.
Zo behoud je met Secusoft wederom het overzicht en de controle, en zorgen wij er met z'n allen voor dat de tijd op de werkvloer zo efficiënt mogelijk kan worden benut.

De voordelen:

  • Snel checklists maken a.d.h.v. eigen checklistitems
  • Checklists toevoegen aan rapportages
  • Checklistitems zijn telkens opnieuw te gebruiken voor verschillende checklijsten
  • Kleinere kans op vergeten door relevante en overzichtelijke checklists
  • Voor diverse rapportages te gebruiken
  • Gratis uitproberen

    Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt? Open gratis een Secusoft proefaccount en probeer alle modules vrijblijvend uit.

    Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Proefaccount Secusoft planningsprogramma - Secusoft, dé software voor beveiligers

Proefaccount Secusoft planningsprogramma

In de drukke wereld van bedrijfsvoering is een efficiënt planningssysteem essentieel. Wat voor soort bedrijf je ook runt, het organiseren van de werkprocessen en het juist inplannen van personeel... lees verder »

Het belang van goede planningssoftware in de beveiliging en evenementenbranche - Secusoft, dé software voor beveiligers

Het belang van goede planningssoftware in de beveiliging en evenementenbranche

In de wereld van beveiliging en evenementen draait alles om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en timing. Eén van de grootste uitdagingen voor organisaties in deze sector is een effectieve... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.