Klantinstructies

In sommige gevallen heeft een klant of opdrachtgever specifieke instructies voor de beveiligers. Die worden hier getoond.
Het gaat om instructies voor een specifiek object of werklocatie. In principe voegt een klant deze zelf toe via het klantenportaal, maar het kan ook gebeuren dat jij deze toevoegt, bijvoorbeeld na een telefonische instructie van een klant.

Klantinstructies zichtbaar voor betreffende medewerkers
Deze instructies worden aan de medewerkers getoond op het dashboard van Secusoft (app of computer, zodra de medewerker is ingelogd) als hij/zij een dienst in het rooster heeft staan voor deze locatie. De rechten `Klantinstructie Inzien` moeten op oranje staan bij de medewerker.

Voordelen

  • Specifieke instructies per object/opdracht tonen
  • Instructies kunnen worden toegevoegd door klant via klantenportaal
  • Instructies direct inzichtelijk voor medewerker met dienst op dat object

Gratis uitproberen

Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Hoe koppel je Secusoft aan jouw Google Agenda? - Secusoft, dé software voor beveiligers

Hoe koppel je Secusoft aan jouw Google Agenda?

12 augustus 2024 - In onze nieuwste instructievideo zie je stap voor stap hoe je jouw Secusoftaccount koppelt aan je Google Agenda. Zo vergeet jij nooit meer een dienst. Dit is zelfs mogelijk wanneer je voor meerdere... lees verder »

Uitbreiding Surveillance combirapport - Secusoft, dé software voor beveiligers

Uitbreiding Surveillance combirapport

2 juli 2024 - De module `Surveillance combirapport` is geschikt voor veiligheidsprofessionals in de mobiele surveillance, die tijdens een dienst meerdere objecten of controles moeten uitvoeren. Secusoft biedt... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.