Klantinstructies

In sommige gevallen heeft een klant of opdrachtgever specifieke instructies voor de beveiligers. Die worden hier getoond.
Het gaat om instructies voor een specifiek object of werklocatie. In principe voegt een klant deze zelf toe via het klantenportaal, maar het kan ook gebeuren dat jij deze toevoegt, bijvoorbeeld na een telefonische instructie van een klant.

Klantinstructies zichtbaar voor betreffende medewerkers
Deze instructies worden aan de medewerkers getoond op het dashboard van Secusoft (app of computer, zodra de medewerker is ingelogd) als hij/zij een dienst in het rooster heeft staan voor deze locatie. De rechten `Klantinstructie Inzien` moeten op oranje staan bij de medewerker.

Voordelen

  • Specifieke instructies per object/opdracht tonen
  • Instructies kunnen worden toegevoegd door klant via klantenportaal
  • Instructies direct inzichtelijk voor medewerker met dienst op dat object

Gratis uitproberen

Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Alle rechten in één keer resetten naar standaardinstellingen - Secusoft, dé software voor beveiligers

Alle rechten in één keer resetten naar standaardinstellingen

3 maart 2024 - Met Secusoft sta jij als ondernemer altijd aan het roer. Je bepaalt als houder van het master account (ID1) wie wat mag zien en doen binnen de software. Hiervoor zijn er de standaardinstellingen,... lees verder »

Hallo beveiliger, ben je wakker? Nieuwe functie voorkomt onverwachte no show! - Secusoft, dé software voor beveiligers

Hallo beveiliger, ben je wakker? Nieuwe functie voorkomt onverwachte no show!

26 februari 2024 - Niets is zo vervelend als een medewerker die zich verslaapt voor zijn dienst. De post onbemand, en zie op korte termijn maar eens een vervanger te vinden. Ook als een medewerker zonder reden niet... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.