Klantinstructies

Klantinstructies Secusoft, dé software voor beveiligers

In sommige gevallen heeft een klant of opdrachtgever specifieke instructies voor de beveiligers. Die worden hier getoond.
Het gaat om instructies voor een specifiek object of werklocatie. In principe voegt een klant deze zelf toe via het klantenportaal, maar het kan ook gebeuren dat jij deze toevoegt, bijvoorbeeld na een telefonische instructie van een klant.

Klantinstructies zichtbaar voor betreffende medewerkers
Deze instructies worden aan de medewerkers getoond op het dashboard van Secusoft (app of computer, zodra de medewerker is ingelogd) als hij/zij een dienst in het rooster heeft staan voor deze locatie. De rechten `Klantinstructie Inzien` moeten op oranje staan bij de medewerker.

Voordelen

  • Specifieke instructies per object/opdracht tonen
  • Instructies kunnen worden toegevoegd door klant via klantenportaal
  • Instructies direct inzichtelijk voor medewerker met dienst op dat object

Gratis uitproberen

Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Secusoft: leer de basis binnen 10 minuten met de trainingsvideo - Secusoft, dé software voor beveiligers

Secusoft: leer de basis binnen 10 minuten met de trainingsvideo

Heb jij onlangs een Secusoft proefaccount aangemaakt of overweeg je om met Secusoft te starten? Met de Secusoft trainingsvideo leer je binnen 10 minuten de basis van onze software kennen. Zo ontdek... lees verder »

Jouw sessietijd verlengen? Hier zie je hoe je dat doet - Secusoft, dé software voor beveiligers

Jouw sessietijd verlengen? Hier zie je hoe je dat doet

Niets is zo vervelend als midden in je werk ineens uit je Secusoft-sessie te worden gegooid. Je zit vol in een taak en plotseling moet je opnieuw inloggen. Herkenbaar? Dan is het goed om te weten dat... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.