Met name voor beveiligingsbedrijven met keurmerken of ISO-certificaten is de module "Leveranciers" erg handig. Elke leverancier werkt op een andere wijze. Het is dus belangrijk om niet volgens een standaard patroon naar je leveranciers te kijken, maar rekening houden met subjectieve verschillen in de aanpak. Belangrijke factoren zijn onder andere up-to-date contractafspraken, prijs, reactietijd en ervaring. Secusoft helpt je bij het voeren van een nauwgezet leveranciersmanagement.
Je kunt per leverancier met 1 klik controleren of het KvK-nummer en btw-nummer nog wel bestaan en correct zijn. Je ziet de datum waarop je dit voor het laatst hebt gecontroleerd. Bij langer dan een jaar niet gecheckt zie je een rode melding. Daarnaast kun je per leverancier een opvolgdatum en een melding instellen. Dit is handig als bijvoorbeeld contracten verlopen of moeten worden herzien. Je krijgt automatisch herinneringen per e-mail.
Het daadwerkelijk serieus beoordelen van je leveranciers heeft een toegevoegde waarde voor je eigen organisatie.
De voordelen:
Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
23 december 2024 - Voor onze gerespecteerde klant Operationele Beveiligings Dienst Curaçao hebben wij een mooi aantal borden en tiewraps met NFC-tags mogen ontwerpen en leveren. Zo kunnen de medewerkers van dit... lees verder »
19 december 2024 - Met Secusoft worden reiskosten automatisch berekend. Dat komt doordat we een koppeling hebben met het reiskostenprogramma voor de beveiligingsbranche TriOpSys. In januari (loonperiode 1) worden de... lees verder »