Met name voor beveiligingsbedrijven met keurmerken of ISO-certificaten is de module "Leveranciers" erg handig. Elke leverancier werkt op een andere wijze. Het is dus belangrijk om niet volgens een standaard patroon naar je leveranciers te kijken, maar rekening houden met subjectieve verschillen in de aanpak. Belangrijke factoren zijn onder andere up-to-date contractafspraken, prijs, reactietijd en ervaring. Secusoft helpt je bij het voeren van een nauwgezet leveranciersmanagement.
Je kunt per leverancier met 1 klik controleren of het KvK-nummer en btw-nummer nog wel bestaan en correct zijn. Je ziet de datum waarop je dit voor het laatst hebt gecontroleerd. Bij langer dan een jaar niet gecheckt zie je een rode melding. Daarnaast kun je per leverancier een opvolgdatum en een melding instellen. Dit is handig als bijvoorbeeld contracten verlopen of moeten worden herzien. Je krijgt automatisch herinneringen per e-mail.
Het daadwerkelijk serieus beoordelen van je leveranciers heeft een toegevoegde waarde voor je eigen organisatie.
De voordelen:
Wil je zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
3 maart 2024 - Met Secusoft sta jij als ondernemer altijd aan het roer. Je bepaalt als houder van het master account (ID1) wie wat mag zien en doen binnen de software. Hiervoor zijn er de standaardinstellingen,... lees verder »
26 februari 2024 - Niets is zo vervelend als een medewerker die zich verslaapt voor zijn dienst. De post onbemand, en zie op korte termijn maar eens een vervanger te vinden. Ook als een medewerker zonder reden niet... lees verder »