Mijn bedrijven splitst jouw bv's

Mijn bedrijven splitst jouw bv's Secusoft, dé software voor beveiligers

De module `Mijn bedrijven` maakt het voor jou als ondernemer mogelijk om meerdere bv's in jouw Secusoft account te beheren. In de beveiligingsbranche is het immers gebruikelijk dat je verschillende bv's hebt, wanneer je diensten levert onder verschillende cao's.

Zoals bijvoorbeeld:

  • Beveiligingsdiensten
  • Evenementen
  • Traffic/Verkeersregelaars
  • Facilities/Services

Diverse bv's overzichtelijk in een Secusoft account

Hoe kan ik een bv aan mijn Secusoft account toevoegen?

Je kunt een nieuwe bv zelf eenvoudig toevoegen via de instellingen, module `Mijn bedrijven`, in het rode deel van het menu. Hier geef je de bedrijfsgegevens, financiële gegevens en standaardwaardes, zoals mailreply en globale taal in. OOk het logo kan hier worden geüpload. Wij van Secusoft regelen vervolgens de extra bv voor jou in, zodat bedrijfsgegevens en logo's op de juiste plek worden getoond. Je betaalt voor het gebruik van deze handige functie een extra bedrag van € 75,- per bv per maand. Per extra bv kan je tot 50 nieuwe medewerkers toevoegen.

Bekijk ook eens onze instructievideo over het splitsen van je bv's in Secusoft »

Wat wordt er gesplitst?
De module `Mijn bedrijven` heeft verschillende voordelen voor jou als ondernemer. Als eerste heb je alles op één plek, terwijl je voor elke bv werkt met de gebruiksvriendelijke en zeer complete software van Secusoft. Maar er is meer:

    • De uitdraai voor de loonadministratie is goed in te delen met verschillende cao's.
    • Het rooster is op te splitsen zodat je alleen het rooster van een bepaalde bv ziet.
    • Je stuurt facturen vanuit jouw verschillende bv's, met bedrijfseigen logo, mailadres, rekeningnummer en contact- en bedrijfsgegevens. Je krijgt hierdoor verschillende factuurreeksen.
    • Alle rapporten en alarmbonnen worden opgesplitst. Of het nou een dienstrapport betreft of een evenement, het wordt aan de juiste bv gekoppeld.
    • Elk evenement, elke medewerker, opdracht en opdrachtgever is te filteren en direct te koppelen aan de juiste bv.


    Bepaling: Voorwaarde voor gebruikmaking van de module Mijn bedrijven is dat de extra bedrijven uitsluitend aan het hoofdaccount gelieerde dochterondernemingen moeten zijn, met dezelfde directie/bestuur. Compleet willekeurige bedrijven toevoegen of combineren van beveiligingsbedrijven is niet toegestaan.
    Ook is dit systeem is niet bedoeld om met één Secusoftaccount meerdere verschillende collega-bedrijven te combineren.

    Voordelen:

    • Medewerkers, planning, rapportages gesplitst
    • Urenuitdraai per bv mogelijk
    • Facturen en offertes voorzien van juiste logo en bedrijfsgegevens

    Gratis uitproberen

    Informeer bij ons naar de mogelijkheden als je specifieke wensen hebt, wij denken graag met jouw bedrijf mee! Wil jij Secusoft vrijblijvend uitproberen? Maak dan een proefaccount aan en test onze online planningssoftware 14 dagen zelf.

    Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.

Proefaccount Secusoft planningsprogramma - Secusoft, dé software voor beveiligers

Proefaccount Secusoft planningsprogramma

In de drukke wereld van bedrijfsvoering is een efficiënt planningssysteem essentieel. Wat voor soort bedrijf je ook runt, het organiseren van de werkprocessen en het juist inplannen van personeel... lees verder »

Het belang van goede planningssoftware in de beveiliging en evenementenbranche - Secusoft, dé software voor beveiligers

Het belang van goede planningssoftware in de beveiliging en evenementenbranche

In de wereld van beveiliging en evenementen draait alles om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en timing. Eén van de grootste uitdagingen voor organisaties in deze sector is een effectieve... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.