Heb je een Secusoft account gekregen van jouw werkgever? Lees dan hier hoe je kunt inloggen op jouw account, of bekijk onze instructievideo op YouTube.
1. Ga via de browser naar de Secusoft portal van jouw werkgever.
Je hebt van jouw werkgever een link/webadres gekregen. Dit moet er zo uitzien: https://bedrijfsnaam.secusoft.nl/ waarbij elke Secusoft klant zijn eigen adres heeft en 'bedrijfsnaam' vervangen is door de naam van jouw werkgever.
2. Vul jouw gebruikersnaam in, deze heb je ontvangen van jouw werkgever.
3. Vul jouw wachtwoord in.
Het kan zijn dat je eerst een activeringslink hebt ontvangen waarbij je zelf een wachtwoord hebt gekozen, of je hebt het wachtwoord van jouw werkgever gekregen.
4. Klik op Inloggen.
Wij adviseren je om direct na de eerste keer inloggen het wachtwoord te wijzigen. Zie de video voor uitleg.
Kom je er zelf niet uit? Dan kun je contact opnemen met het support team van Secusoft via support@secusoft.nl.
Ben jij je wachtwoord vergeten? En kun je ook niet meer via de Secusoft app inloggen? Dan zal je een wachtwoord reset moeten aanvragen bij jouw werkgever. Om veiligheidsredenen zit er geen geautomatiseerde reset functie op.
Als je nog wel via de app kunt inloggen, dan kun je via de app het wachtwoord wijzigen.
Werk jij voor verschillende werkgevers met Secusoft? Je kunt je accounts aan elkaar koppelen. Hoe dat werkt, zie je hier.
26 mei 2022 - De krapte op de personeelsmarkt wordt in steeds meer branches voelbaar. Er is een overschot aan banen, daarentegen wordt het aantal werkzoekenden steeds minder. In de ... lees verder »
19 mei 2022 - Als planner van een (beveiligings)bedrijf wil je graag het overzicht behouden. Bij Secusoft doen we ons best om jou een zo goed mogelijk resultaat te geven met zo wein... lees verder »