Heb je een Secusoft account gekregen van jouw werkgever? Lees dan hier hoe je kunt inloggen op jouw account, of bekijk onze instructievideo op YouTube.
1. Ga via de browser naar de Secusoft portal van jouw werkgever.
Je hebt van jouw werkgever een link/webadres gekregen. Dit moet er zo uitzien: https://bedrijfsnaam.secusoft.nl/
Elke Secusoftklant heeft een eigen portal adres waarbij `bedrijfsnaam` is vervangen door de naam van het bedrijf waar je voor werkt.
2. Vul jouw gebruikersnaam in, deze heb je ontvangen van jouw werkgever.
3. Vul jouw wachtwoord in.
Het kan zijn dat je eerst een activeringslink hebt ontvangen waarbij je zelf een wachtwoord hebt gekozen, of je hebt het wachtwoord van jouw werkgever gekregen.
4. Klik op Inloggen.
Wij adviseren je om direct na de eerste keer inloggen het wachtwoord te wijzigen. Zie de video voor uitleg.
Werk jij voor verschillende werkgevers met Secusoft? Je kunt je accounts aan elkaar koppelen. Hoe dat werkt, zie je hier.
Support aanvraag
Kom je er zelf niet uit? Dan kun je contact opnemen met het support team van Secusoft via support@secusoft.nl.
Ben jij je wachtwoord vergeten? En kun je ook niet meer via de Secusoft app inloggen? Dan zal je een wachtwoord reset moeten aanvragen bij jouw werkgever. Om veiligheidsredenen zit er geen geautomatiseerde reset functie op.
Als je nog wel via de app kunt inloggen, dan kun je via de app het wachtwoord wijzigen.
11 mei 2023 - Bij Secusoft maakt het niet uit met welke cao je werkt. Wij vinden dat de software voor jou moet werken, in plaats van andersom. Daarom besparen wij jou de tijd en moeite van het handmatig overnemen... lees verder »
20 april 2023 - Het belang van het maken van een goede rapportage mag niet worden onderschat. Of het nu gaat om rapportage naar aanleiding van een incident, zoals een specifiek rapport, of een ronderapport waarin je... lees verder »