Binnen Secusoft zijn de rechten van de medewerkers nauwkeurig in te stellen. Zo heb je als eigenaar of HR-manager van het beveiligingsbedrijf controle over wat de beveiligers in de software mogen inzien, toevoegen en/of wijzigen. Elke medewerker krijgt van jou een eigen login, en Secusoft registreert nauwkeurig alle handelingen die online door elk account in het systeem worden uitgevoerd zoals inlogtijd, en welke gegevens er toegevoegd of aangepast zijn.
Overzicht en gebruikersgemak dankzij zelf te bepalen rechtenniveaus
Sinds de meest recente update* werkt Secusoft met vaste rechtenniveaus. In plaats van losse instellingen per medewerker krijgt elke medewerker een vaste set rechten. Dit maakt het instellen van rechten overzichtelijk en veilig, en de snelle en soepele onboarding van nieuwe medewerkers mogelijk.
Bekijk deze video van Secusoft over de rechten van de medewerkers binnen Secusoft »

Nieuwe medewerkers krijgen automatisch Rechtenniveau 1. Je kunt extra niveaus aanmaken voor bijvoorbeeld planners, coördinatoren en HR-medewerkers en indien gewenst kun je per medewerker uitzonderingen instellen. . Dit maak teven het filteren op rechtenniveau mogelijk: in één oogopslag zie jij wie welk niveau heeft binnen je Secusoftaccount.
Door verschillende niveaus te gebruiken wordt direct duidelijk wat een medewerker kan. Een beveiliger ziet alleen zijn of haar eigen rooster en rapportages terwijl een planner toegang heeft tot alle roosters, en hij of zij ook meerdere rapportages kan controleren. Het masteraccount toont altijd een volledig logboek van alle handelingen, zodat jij precies ziet wie wat doet.
Het menu past zich automatisch aan op basis van de rechten van een medewerker. Modules waarvoor geen rechten zijn ingesteld verdwijnen uit het menu, waardoor beveiligers alleen relevante functies zien en planners een uitgebreider overzicht hebben. Ook de weergave op mobiele apparaten, via de mobiele browser en de gratis Secusoft app, wordt automatisch aangepast.
Er kan met één klik op de knop een medewerkersaccount worden uitgeschakeld zodat inloggen niet meer mogelijk is, zonder dat er historie of gegevens verloren gaan. Zo behoud je alle gegevens voor je eigen administratie, maar ben je zeker dat de medewerker geen toegang meer heeft.
Liever alle rechten van medewerkers in één keer resetten naar de standaardrechten? Ook dat is mogelijk »
Voordelen:
Wil je precies zien hoe het instellen van rechten werkt? Bekijk de instructievideo of raadpleeg de kennisbank, of maak vrijblijvend een proefaccount aan en ervaar het gemak van rechtenniveaus zelf!
* Deze update is uitgevoerd in november 2025
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Veiligheid.
Wil je tijd- en checkpointregistratie slimmer, betrouwbaarder en makkelijker maken? Bij Secusoft kun je borden met jouw eigen logo of een neutrale tekst (bijvoorbeeld Security of een... lees verder »
Voor beveiligingsbedrijven is het verwerken van uren vaak een tijdrovende klus. Medewerkers draaien onregelmatige diensten, verschillende toeslagen gelden per opdrachtgever en de loonadministratie... lees verder »