Secusoft maakt het gebruik van de software doorlopend makkelijker en overzichtelijker. Voor een correcte urenregistratie van de gewerkte diensten zijn in Secusoft software verschillende mogelijkheden aanwezig:
Het is voor de medewerkers mogelijk om “Aanvang dienst” en “Einde dienst” te registreren via de Secusoft app of de mobiele browser. Naast het tijdstip wordt ook de gps-locatie opgeslagen. Dit voorkomt discussies met de opdrachtgevers en met de medewerkers, schept dus duidelijkheid voor iedereen.
Voordelen van de tijdregistratie/urenregistratie door Aanmelden en Afmelden:
Het is in Secusoft mogelijk om de gewerkte dienst digitaal te laten aftekenen door de opdrachtgever op de smartphone van de beveiliger. Dit kan via de Secusoft app of de mobiele browser.
Na afloop van elke dienst open je de Secusoft app op je mobiel en de opdrachtgever waar je voor gewerkt hebt, zet digitaal zijn handtekening neer waarmee hij akkoord geeft voor zowel je aanwezigheid alsook voor de aanvang- en eindtijd van je dienst.
De digitale accordering wordt bewaard in het Secusoft planningssysteem bij de betreffende dienst, zodat de planner dit kan zien.
Voordelen van de tijdregistratie via een digitaal getekend urenbriefje:
Met module QR/NFC kun je in Secusoft met een paar klikken een QR-code genereren met daarboven jouw logo. Deze QR-code kun je zelf uitprinten en eventueel plastificeren. Met een zelfklevende Sticky Bag lamineerhoes kun je die overal opplakken.
Zodra de medewerker de QR-code scant met zijn/haar smartphone, wordt (na het inloggen) direct de tijd en gps-locatie geregistreerd, gekoppeld aan de medewerker en opdrachtgever
Voordelen van de tijdregistratie met QR-codes:
Met Secusoft kun je NFC-tags instellen en programmeren. De beveiligingsmedewerkers kunnen op locatie bij de opdrachtgever De tags kunnen eenvoudig worden contact maken met de NFC-tag via de mobiele telefoon. Gegevens zoals tijd, gps-locatie en transponder-ID worden direct opgeslagen op de server. Hierdoor is het mogelijk om een exacte registratie van de gewerkte tijden en uren bij te houden en bijvoorbeeld de exacte aankomst en vertrektijden te registreren bij surveillance- en controlerondes.
Aan- en afmeldbord voorzien van NFC-tags en jouw logo bij Secusoft bestellen
Het is mogelijk om aanmeld- en afmeldtags aan elkaar te koppelen, en deze op een mooi, stevig bordje, voorzien van jouw logo, te bestellen bij Secusoft. Dit bord kun je vervolgens ophangen op de werklocatie. Neem hiervoor contact op met Secusoft.
Lees meer over de tijdregistratie via het digitaal kloksysteem met NFC op deze pagina, of bekijk de instructievideo over aanvang en einde dienstregistratie op locatie.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Alle functies.
21 november 2024 - Maak jij al naar volle tevredenheid gebruik van Secusoft, of ben je (nog) geen klant van onze ISO 27001-gecertificeerde software met functies voor plannen, rapporteren, registreren en factureren en... lees verder »
14 november 2024 - In de beveiligingsbranche zijn tijd en nauwkeurigheid van groot belang, zowel voor medewerkers als voor de eindverantwoordelijken. Flexibele, efficiënte software is dan ook onmisbaar voor een goede... lees verder »