Natuurlijk wil je dat de gebruikers van jouw backofficesysteem, de werknemers, kunnen inloggen en werken middels een beveiligde verbinding. Daar zorgen wij voor.
In vakjargon heet zo'n beveiligde verbinding `HTTPS`. Dit staat voor HyperText Transfer Protocol Secure. Deze beveiligde verbinding wordt gerealiseerd met een SSL-certificaat, welke wij voor jou afsluiten op het moment dat je klant wordt bij Secusoft. De kosten hiervoor zijn al berekend in de éénmalige set-upkosten van € 100,00 excl. btw. Voor dat bedrag registreren we tevens een internetdomein voor jouw inlogomgeving ("https://bedrijf.secusoft.nl").
Gegevens worden versleuteld verzonden
Het SSL-certificaat zorgt ervoor dat alle gegevens die de bezoeker op de Secusoftserver invoert via zijn of haar smartphone, tablet of computer, `encrypted` (versleuteld) worden verstuurd. Deze kunnen dus niet worden gelezen of onderschept door een buitenstaander. Heeft een website dit certificaat niet, dan krijgen bezoekers een beveiligingswaarschuwing van Google. Ze kunnen dan nog slechts via een ingewikkelde omweg inloggen.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Veiligheid.
12 augustus 2024 - In onze nieuwste instructievideo zie je stap voor stap hoe je jouw Secusoftaccount koppelt aan je Google Agenda. Zo vergeet jij nooit meer een dienst. Dit is zelfs mogelijk wanneer je voor meerdere... lees verder »
2 juli 2024 - De module `Surveillance combirapport` is geschikt voor veiligheidsprofessionals in de mobiele surveillance, die tijdens een dienst meerdere objecten of controles moeten uitvoeren. Secusoft biedt... lees verder »