Natuurlijk wil je dat de gebruikers van jouw backofficesysteem, de werknemers, kunnen inloggen en werken middels een beveiligde verbinding. Daar zorgen wij voor.
In vakjargon heet zo'n beveiligde verbinding `HTTPS`. Dit staat voor HyperText Transfer Protocol Secure. Deze beveiligde verbinding wordt gerealiseerd met een SSL-certificaat, welke wij voor jou afsluiten op het moment dat je klant wordt bij Secusoft. De kosten hiervoor zijn al berekend in de éénmalige set-upkosten van € 100,00 excl. btw. Voor dat bedrag registreren we tevens een internetdomein voor jouw inlogomgeving ("https://bedrijf.secusoft.nl").
Gegevens worden versleuteld verzonden
Het SSL-certificaat zorgt ervoor dat alle gegevens die de bezoeker op de Secusoftserver invoert via zijn of haar smartphone, tablet of computer, `encrypted` (versleuteld) worden verstuurd. Deze kunnen dus niet worden gelezen of onderschept door een buitenstaander. Heeft een website dit certificaat niet, dan krijgen bezoekers een beveiligingswaarschuwing van Google. Ze kunnen dan nog slechts via een ingewikkelde omweg inloggen.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Veiligheid.
On onze nieuwste Secusoft instructievideo laten we enkele handige functies zien je kunt gebruiken bij het opmaken van een dienstrapport in Secusoft. Zo zie je hoe je QR- en NFC-registraties koppelt,... lees verder »
We hebben een handige stap-voor-stap handleiding gepubliceerd over hoe je in Secusoft eenvoudig en correct werkt volgens de CAO Particuliere Beveiliging, of een andere door jou gekozen CAO. In deze... lees verder »