Registratiesoftware voor meldkamers

Registratiesoftware voor meldkamers - Secusoft, dé software voor beveiligers

Een meldkamer kan op verschillende manieren gebruik maken van Secusoft om de efficiëntie, communicatie en respons te verbeteren. Zo kan onze registratiesoftware helpen bij het monitoren van systemen, het coördineren van alarmen en meldingen, het beheren van rapporten en gegevens, en het stroomlijnen van de algehele operationele processen.

Alarmmonitoring en incidentregistratie
Secusoft biedt meldkamers één centrale plek waar inkomende alarmen zowel snel als veilig kunnen worden geregistreerd én geclassificeerd. Dit maakt het mogelijk om de juiste actie in te schakelen, zoals het aansturen van een patrouille of het informeren van een klant. Er kunnen diverse meldingen worden geregistreerd, zoals inbraakalarmen, brandmeldingen en bijzonderheden zoals gemeld door medewerkers van de mobiele surveillance.

Open vrijblijvend een Secusoft account en gebruik dé software voor meldkamers 14 dagen gratis! »

Iedereen op de juiste plek met Secusoft planningssoftware

Centraal aansturen van professionals in de beveiliging

Secusoft maakt als registratie- en planningssoftware mogelijk dat de meldkamer de inzet van beveiligingspersoneel kan beheren en coördineren. Dit betekent bijvoorbeeld dat een mobiele patrouille of een lokale beveiliger snel kan worden geïnformeerd om naar de locatie van een incident te gaan. De locatie wordt getoond zodat hier naartoe kan worden genavigeerd. Wanneer nodig bij een alarmmelding kan de meldkamer de medewerker toegang verschaffen tot relevante klantinformatie, zoals locatie en alarmcodes, wat helpt om sneller en effectiever te reageren.

De juiste roosterbeheersoftware voor meldkamers

Met onze slimme planningsmodule wijs je als meldkamer eenvoudig vaste diensten, of ad hoc taken tijdens een dienst aan een medewerker toe. Zo heb jij altijd alles onder één dak en worden shifts overzichtelijk. Beschikbaarheid kan worden aangegeven, zo is altijd inzichtelijk welke medewerkers snel op een incident kunnen reageren.

Voor het berekenen van de kilometers heeft Secusoft een koppeling met TriOpSys, dit is wanneer er wordt gewerkt vanuit de cao Particuliere Beveiliging. Het is daarnaast tevens mogelijk om de kilometers te berekenen via Google Maps.

Rapportage- en documentatiemogelijkheden met Secusoft
Secusoft biedt een uitgebreide rapportagetool waarmee incidentrapporten kunnen worden beheerd en indien gewenst met de opdrachtgever kunnen worden gedeeld per mail.

Duurzame software: digitalisering en automatisering maakt efficiënt werken mogelijk

In plaats van handmatig rapporten in te voeren, kunnen medewerkers van de meldkamer de gegevens eenvoudig invoeren in het systeem, wat de kans op fouten vermindert en waardoor rapporten sneller beschikbaar zijn. Het is een duurzame werkwijze waarvoor aanzienlijk minder papier nodig is, maar wat ook de snelheid en efficiëntie van de het communiceren ten goede komt.

Op het gebied van evaluatie kunnen met Secusoft aan de hand van de geschiedenis van incidentgegevens bepaalde trends worden geïdentificeerd. Zo kan de effectiviteit van beveiligingsmaatregelen verder worden geëvalueerd.

Goede communicatie in meldkameromgeving cruciaal
Het communiceren met beveiligingspersoneel en opdrachtgevers verloopt via Secusoft veilig, snel en eenvoudig. Onze software is drievoudig ISO-gecertificeerd, wat betekent dat je werkt in een uiterst goed beveiligde omgeving, die voldoet aan strenge, internationaal gestelde veiligheidsnormen.

Met behulp van onze software kunnen meldkamers ook het werk van de beveiligers `in het veld` beter volgen. Dit kan bijvoorbeeld gaan om het monitoren van de aanwezigheid van medewerkers, het registreren van diverse checkpoints middels NFC-tags, inclusief tijdsstempel en gps-locatie, of het bijhouden van hun activiteiten en de voortgang van toegewezen taken. en wil je uitgevoerde taken factureren? In Secusoft zet je bijvoorbeeld een reeks alarmbonnen in één keer om naar een factuur.

Secusoft voor meldkamers twee weken lang gratis gebruiken?

Onze beveiligingssoftware helpt het beheer van incidenten te verbeteren op het gebied van communicatie en coördinatie. Wil jij ook vanuit de meldkamer sneller reageren, efficiënter werken en een nóg beter totaalpakket van beveiliging bieden aan opdrachtgevers? Maak vrijblijvend een 14 dagen gratis-proefaccount aan of neem contact met ons op voor infromatie.

Nieuw: Geautomatiseerde CAO-check voor beveiligingsbedrijven - Secusoft, dé software voor beveiligers

Nieuw: Geautomatiseerde CAO-check voor beveiligingsbedrijven

Secusoft introduceert een nieuwe functie die het leven van beveiligingsbedrijven een stuk makkelijker maakt: de geautomatiseerde en overzichtelijke CAO-check. Deze functie controleert dagelijks je... lees verder »

Nieuwe functie: Materiaallijsten! - Secusoft, dé software voor beveiligers

Nieuwe functie: Materiaallijsten!

Met deze nieuwe functie binnen Secusoft koppel je de uitrusting en kleding die nodig zijn bij het uitvoeren van een dienst aan de betreffende opdracht of het evenement. Zo is voor de medewerker... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.