Het klantenbestand van Secusoft is groeiende, en wat betreft veiligheid nemen wij onze verantwoordelijkheid. Elk bedrijf dat klant bij ons wordt krijgt zijn eigen database. Het zijn immers allemaal afzonderlijke bedrijven, met afzonderlijke kantoren. Waarom zou hun backoffices dan in éénzelfde database zitten?
Geïsoleerde omgeving
Jij werkt altijd in jouw eigen database, wat als grote voordeel heeft dat je gegevens worden opgeslagen in een geïsoleerde omgeving. Alle personeelsgegevens, zoals namen, adressen en pasnummers, maar ook klantgegevens zoals adressen, alarmcodes, -bonnen, -opvolgingen én al jouw bedrijfsgegevens (facturen, roosters en routelijsten) zijn voor niemand anders toegankelijk en inzichtelijk dan voor jezelf. Inloggen kunnen enkel de personen die jij toegang verschaft.
Wil jij zelf eens zien hoe ons online softwarepakket werkt?
Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Veiligheid.
12 augustus 2024 - In onze nieuwste instructievideo zie je stap voor stap hoe je jouw Secusoftaccount koppelt aan je Google Agenda. Zo vergeet jij nooit meer een dienst. Dit is zelfs mogelijk wanneer je voor meerdere... lees verder »
2 juli 2024 - De module `Surveillance combirapport` is geschikt voor veiligheidsprofessionals in de mobiele surveillance, die tijdens een dienst meerdere objecten of controles moeten uitvoeren. Secusoft biedt... lees verder »