Uitbreiding: NFC-registraties koppelen aan het rooster

Uitbreiding: NFC-registraties koppelen aan het rooster

Uitbreiding: NFC-registraties koppelen aan het rooster Secusoft, dé software voor beveiligers
Leo Hoogma - Secusoft, dé software voor beveiligers

Geschreven door:
, 15 juli 2021

E-mail Leo Hoogma Linkedin

We hebben weer een mooie uitbreiding gemaakt voor de module NFC. Vanaf nu kun je per tag aangeven of je de NFC-scan direct wilt koppelen aan het rooster. Als je dan een dienst in het rooster hebt staan, worden de tijden van aanvang en einde automatisch opgeslagen bij het tijdregistratie-overzicht en desgewenst ook als werkelijke tijden, waarna je hem kunt accorderen in het rooster.

In- en uitklokken met NFC nu gekoppeld aan het rooster

Het kan een keer gebeuren dat een medewerker zich te laat aanmeldt voor een dienst. Als dit incidenteel gebeurt, zal je er misschien niet direct probleem van maken, maar het is natuurlijk wel belangrijk dat je ervan op de hoogte bent. Zeker als dit vaker gebeurt. Hoe handig is het dat je dit direct zichtbaar hebt in je overzicht?

Overzicht Tijdregistratie
In het tijdregistratie-overzicht zie je alle aan- en afmeldingen die zijn gedaan via het scannen van NFC-tags. Vanaf nu zie je daar ook 'Info' bij. Heeft iemand zich te laat aangemeld, dan verschijnt dat in opvallende rode letters bij de registratie.

Per tag aangeven of je de gescande tijd wilt overnemen als werktijd
Je kunt bij het koppelen van NFC-tags aan het dienstrooster kiezen of je dit alleen bij aan- en afmelden wilt, of kiezen voor aanmelden/afmelden én direct als werkelijke werktijd invoeren. De gewerkte tijd kun je vervolgens via het rooster goed- of afkeuren.

Test onze software zelf, het is vrijblijvend

Denk jij dat Secusoft wat voor jou is? Ben je op zoek naar een programma voor je rapportage, planning, communicatie, facturatie en meer? Je krijgt gratis twee weken de tijd om Secusoft te proberen. Ben je dan nog niet overtuigd? Even goede vrienden. Wil je klant worden? Dan zetten we jouw testaccount direct om in een klantaccount en kun je direct verder waar je bent gebleven.

Onze instructievideo's en uitgebreide kennisbank helpen je vlug op weg. En kom je er zelf niet uit, dan staat ons support team voor je klaar!

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.