Update: Het klantenportaal verder uitgebreid

Update: Het klantenportaal verder uitgebreid

Update: Het klantenportaal verder uitgebreid Secusoft, dé software voor beveiligers
Leo Hoogma - Secusoft, dé software voor beveiligers

Geschreven door:
, 10 maart 2022

E-mail Leo Hoogma Linkedin

Secusoft biedt jou de mogelijkheid om je klant, of opdrachtgever, live inzicht te geven in de werkzaamheden die jij voor deze klant uitvoert. Zo kan deze onder andere rapportages, alarmbonnen, facturen en offertes inzien via zijn eigen portaal. Wij hebben recent een aantal updates aan het klantenportaal uitgevoerd, zo is nu o.a. tijdregistratie hieraan toegevoegd.

Heeft de medewerker zich op tijd aan- of afgemeld?
Vanaf nu heeft ook de klant, met jouw toestemming, de mogelijkheid om te zien of een medeweker zich op tijd heeft aangemeld of afgemeld voor de opdracht voor deze klant. Je kunt er daarbij voor kiezen om de gps-coördinaten van de medewerker te tonen. Maak hierover duidelijke afspraken met je medewerkers. De klant kan in elk geval alleen zien wat de gps-locatie is tijdens het aan- of afmelden voor de dienst. Secusoft trackt geen locatie op de achtergrond, en heeft dus ook geen inzicht in waar de medewerker allemaal naartoe gaat, of is geweest in zijn of haar vrije tijd.

Deze voorkeuren zijn per klantenportaal door jou als eigenaar van het bedrijf in te stellen. Zo bepaal jij te allen tijde wie wat mag doen en zien binnen de software. De klant heeft verder - indien de rechten dat toestaan - de mogelijkheid tot inzicht in:

  • Rapportages
  • Alarmbonnen
  • Facturen
  • Offertes
  • Rooster
  • Werkinstructies (deze kan de klant ook eventueel zelf toevoegen)

Het dienstrooster aan de klant vrijgeven, of liever nog even niet?

Voorheen kon je de klant ook inzicht geven in het dienstrooster voor zijn/haar opdracht. Er was daarbij geen mogelijkheid tot beperking, dus wanneer jij als planner alvast in het voren werkte, zag de klant direct alle wijzigingen die jij aanbracht. Dat kun je nu beperken. Geef hiervoor roosterinzage, maar beperk deze tot een bepaald moment, bijvoorbeeld vier weken vanaf vandaag. Zo heeft de klant inzicht, en kan jij rustig in het voren werken met de dienstenplanning.

Ook dit is per klant in te stellen. Wil je weten hoe het klantenportaal eruit ziet? Maak eens een proefaccount aan op Secusoft.nl en ervaar zelf hoe jij jouw opdrachtgevers live kunt laten meekijken met de opdrachten die jij voor hen uitvoert. Weet je niet goed waar je moet beginnen in Secusoft, lees dan deze praktische stap voor stap-handleiding eens door, of bekijk onze instructievideo's op YouTube. Uiteraard zit ook ons support team klaar voor jouw vragen.

Update: Het klantenportaal is nu uitgebreid met meerdere bv's
Het is mogelijk om meerdere bv's te koppelen aan jouw Secusoftaccount. Dat doe je tegen een gereduceerd tarief, en bespaart je de moeite van het onderhouden van meerdere accounts. Je kunt dit nu ook doorvoeren in het klantenportaal. Je geeft hier zelf aan welke dochteronderneming het betreft, en hebt zo direct de goede bedrijfs- en betalingsgegevens op de rapportages, offertes en facturen staan.

Het klantenportaal is ook een goede oplossing als je wordt ingehuurd door een andere partij, en die wilt laten meekijken met jouw werkzaamheden. Jij behoudt altijd het laatste woord op het gebied van de rechten en bepaalt wie wat mag inzien binnen de Secusoftomgeving van jouw bedrijf.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.