Secusoft Update...weer nieuwe functionaliteiten van Secusoft

Secusoft Update...weer nieuwe functionaliteiten van Secusoft

Secusoft Update...weer nieuwe functionaliteiten van Secusoft Secusoft, dé software voor beveiligers
Leo Hoogma - Secusoft, dé software voor beveiligers

Geschreven door:
, 18 juli 2020

E-mail Leo Hoogma Linkedin

Secusoft, de meest complete en uitgebreide planningsoftware voor beveiligingsbedrijven.

Op verzoek van onze klanten hebben wij een aantal nieuwe functies toegevoegd aan onze software.
Om je werk weer eens eenvoudiger en sneller te maken (zoals je van ons gewend bent), nieuwe functie:
Kledinglijst medewerkers

De module ‘Medewerkers’ is uitgebreid met een eenvoudig in te vullen en af te tekenen kledinglijst.
Via Uitrusting/kleding in het rode menu ‘Instellingen’ kun je zelf een lijst samenstellen van de gebruikelijke werkkleding en uitrusting. Vervolgens zie je bij de medewerker de kledinglijst en kun je de aantallen invullen die hij/zij in bezit heeft.
De ingevulde kledinglijst inclusief de aanvullende opmerkingen zijn in een kant-en-klare opmaak uit te printen zodat de medewerker deze voor ontvangst kan aftekenen.

En nog een nieuwe functie, heel belangrijk:
Notificaties bij NIET aangemeld voor de dienst.
Velen van onze klanten gebruiken de vrij nieuwe functie binnen Secusoft waarbij de medewerker met één druk op de knop de ‘Aanvang dienst’ en ‘Einde dienst’ kan registreren.
We hebben dit systeem uitgebreid met een handig notificatiesysteem waarbij de planner een mailtje krijgt als een medewerker zich niet heeft aangemeld. Hierdoor wordt de planner snel op de hoogte gebracht als er wat fout is gegaan in de planning of als een medewerker niet op de afgesproken tijd aanwezig is. Via het master account bij instellingen kunnen deze notificaties ingesteld worden.

Verder nog...
Verder zijn er nog vele andere wijzigingen gedaan. Deze kun je allemaal teruglezen in het Wijzigingslog. Dit vind je links onderaan het menu als je ingelogd bent op jouw Secusoft account.

Even een korte opsomming:

  • Adres opdrachtgever direct zichtbaar bij het maken van een alarmbon
  • Betalingscondities onderaan de factuur zijn zelf in te stellen
  • Lijst met facturen en inkoopfacturen uit te printen en als PDF op te slaan
  • Apart wijzigingslog voor het rooster om verschuiving en andere wijzigingen inzichtelijk te maken
  • Extra status keuzes voor planners (Afgeschaald, Extra dienst, Ad-hoc)

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.