Nieuwe module: Inzetstatussen

Geschreven door:

Als planner van een (beveiligings)bedrijf wil je graag het overzicht behouden. Bij Secusoft doen we ons best om jou een zo goed mogelijk resultaat te geven met zo weinig mogelijk werk. Dat is de reden dat wij onze software hebben uitgebreid met een nieuwe module. Deze module heeft de naam Inzetstatussen, hiermee zie jij als planner direct vanuit je overzicht welke status een dienst heeft.

Gecancelled, geaccepteerd of anders? Direct inzichtelijk wat de status van een dienst is
Je hebt in secusoft al langer de mogelijkheid om een bepaalde status te koppelen aan een dienst. Zo krijgt de betreffende dienst een bepaalde status, zoals bijvoorbeeld:

  • No show
  • Sanctie
  • Factuur ontvangen
  • Bellen/open
  • Ad Hoc dienst
  • Extra dienst
  • Afgeschaald
  • Geannuleerd
  • Gefactureerd
  • Goedgekeurd/gecontroleerd
  • Geaccepteerd door medewerker
  • Nog niet geaccepteerd
  • Definitief
  • Tijdelijke planning

Vanaf nu is het mogelijk de statustypes aan te passen en om er nieuwe aan toe te voegen, om zo het rooster nog verder naar jouw voorkeuren te personaliseren. Je kunt per status een herkenbaar icoontje kiezen, en bepalen of medewerkers deze status ook mogen zien, of niet.

Vervolgens kun je aan elke dienst een status linken. Bekijk je dan het rooster in je overzicht, dan zie je aan de icoontjes bij de diensten snel en duidelijk welke status aan een bepaalde shift is toegekend. Een uitleg van alle gebruikte symbolen vind je onder het overzicht, en je ziet de naam van de status tevens verschijnen als je op de dienst klikt.

Ontdek vrijblijvend Secusoft planningssoftware

Wil jij weten wat Secusoft kan betekenen voor jouw onderneming? Met onze software kun jij je werkzaamheden nóg efficiënter uitvoeren. Bekijk alle functies voor planners op de pagina met de module `Rooster`. Maak gratis een testaccount aan en ervaar de vele voordelen van Secusoft plannings-, registratie- en facturatiesoftware zelf.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.