Evenementenbeveiligers gebruiken Secusoft

Geschreven door:

Sta jij met jouw team evenementenbeveiliging deze zomer op de Tilburgse kermis, Pinkpop, Mystic Garden, Decibel, Zwarte Cross of een ander festival, jaarmarkt of beach party? Wanneer je Secusoft gebruikt voor je backoffice regel je veilig en efficiënt alles omtrent diverse soorten events, zoals evenementenplanning, communicatie richting opdrachtgever en medewerkers, de verdeling van security, event en traffic bv's, en nog veel meer!

Secusoft splitst jouw bv's
Wist je dat je met één hoofdaccount meerdere bv's kunt bedienen? Zo heb je jouw afdeling event security, maar ook de medische staf en je verkeersregelaars die onder aparte bv's vallen allemaal gekoppeld aan één hoofdonderneming. Je betaalt per extra bv een gereduceerd tarief en zaken als werkinstructies en kledingvoorschriften, maar ook rooster/planning, contact- en bedrijfsgegevens, locaties en facturen worden netjes gesplitst. Aan de hand van door jou ingestelde classificaties plan je eenvoudig de juiste medewerkers op de juiste plek.

Evenementenplanningssoftware

Secusoft onderscheidt de verschillende opdrachtgevers die jij als beveiligingsbedrijf hebt. Voeg deze één voor een toe aan jouw Secusoftaccount en plaats opdrachten of objecten onder de betreffende opdrachtgever. Goed om te weten: er is geen maximaal aantal opdrachten of opdrachtgevers dat je in Secusoft mag zetten. Door deze slimme manier van werken biedt Secusoft in één overzicht helderheid in welke opdracht (of welk object) bij welke opdrachtgever hoort. Dat maakt het organiseren en plannen van de beveiliging rondom een festival een stuk overzichtelijker.


Veilige, ISO-gecertificeerde software voor eventbeveiligers

Met Secusoft organiseer je jouw planning in een gebruiksvriendelijk en bovenal veilig systeem. Onze ISO-certificering verzekert jou van de beste beveiliging voor al jouw personeels-, bedrijfs- en klantgegevens. Het uitdraaien van een inzetlijst is met Secusoft zeer eenvoudig en zal je veel tijd schelen ten opzichte van bij het gebruik van meerdere losse bestanden of Excelsheets.

Ook de communicatie verloopt soepel met Secusoft
Voor een soepele verwerking van verkeersstromen en een goede doorloop van bezoekers bij de ingang van een event is goede communicatie de sleutel. Met Secusoft heb je één centraal punt waar zowel de Event Security Officers (ESO's) als de opdrachtgever (via het klantenportaal) terecht kunnen voor informatie, rooster en documenten. Ook de toegangscontrole verloopt efficiënter wanneer Secusoft wordt gebruikt.

Verkeersleiders gebruiken Secusoft voor georganiseerde traffic control

De planning van een evenement vraagt veel van de afdeling traffic control. Het doel van de verkeersregelaars is om de bezoekers veilig te laten aan- en afrijden. Zij hebben tevens als taak het begeleiden van parkeren en het waarborgen van de veiligheid van voetgangers en fietsers. Goed georganiseerde traffic service is bij elk event onmisbaar. Ook hierin spelt Secusoft een belangrijke rol, aangezien de software een veilig en inzichtelijk platform biedt waar de servicemedewerker altijd terecht kan.

Secusoft evenementensoftware gratis testen?

Wil jij onze evenementensoftware vrijblijvend uitproberen? Maak een testaccount aan en start vandaag nog met het plannen van jouw evenement voor deze zomer!

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.