Nieuw: Registratie van uitgifte en retour bedrijfsmiddelen met NFC

Geschreven door:

Voor het uitvoeren van de beveiligingstaken heb je in de meeste gevallen bepaalde bedrijfsmiddelen nodig. Die items, zoals telefoons, oortjes en zaklampen, registreer je eenvoudig in Secusoft, waardoor je overzicht houdt op je bedrijfsitems. Vanaf nu is het ook mogelijk om een scan met NFC uit te voeren bij uitgifte en retour.

Deze registratie is een waardevolle aanvulling voor o.a. onze klanten in Caribisch gebied, waar beveiligers werken met vuurwapens. Maar ook in Nederland is op deze wijze de registratie van uitgifte en retour van waardevolle items, zoals laptops, perfect geregeld. Met deze nieuwste Secusoftfunctie `Registratie van uitgifte en retour bedrijfsmiddelen met NFC` heb jij als ondernemer het klokje rond zicht op welke wapens in gebruik zijn, en wie welk wapen in bezit heeft. Zo weet jij dag en nacht welke wapens in house, en welke `op straat` zijn.

Uitgifte of retour bedrijfsitem registreren en koppelen aan medewerker
Om de uitgifte van een bedrijfsmiddel te registreren, dien je ervoor te zorgen dat het item is voorzien van een NFC-tag. Deze tags zijn te koop in stickervorm, wat het bevestigen op een wapenkoffer of laptoptas eenvoudig maakt. Je bestelt ze eenvoudig op NFC-Nederland Shop.

Hoe je de tag instelt, of programmeert, zie je in onze instructievideo NFC tags toevoegen en instellen.

De NFC-tag wordt in Secusoft gekoppeld aan het item, en vervolgens kan de verantwoordelijke voor uitgifte en retour bedrijfsmiddelen de tag scannen met de telefoon. Het enige dat hij of zij dient te doen is selecteren of het item wordt uitgegeven of retour komt, en de registratie koppelen aan een medeweker door de naam te selecteren in de lijst.

Wanneer je nu naar het bedrijfsmiddelenoverzicht gaat zie je precies welk middel is uitgegeven, en welk middel retour is. En als je op `historie` klikt, zie je alle registraties, inclusief de tijden, van het bedrijfsmiddel.

Wanneer jouw beveiligers gewapend hun veiligheidsdiensten uitvoeren heb je met Secusoft dus altijd een sluitende lijst waarmee je aantoont welk wapen op dat moment aan wie is uitgegeven.

Is Secusoft ook de oplossing voor jouw bedrijf?

Secusoft biedt een totaaloplossing voor ondernemers met bedrijven actief in de veiligheidssector, zoals beveiligingsbedrijven, maar ook in tal van andere branches blijkt onze registratiesoftware een uitkomst. Zo wordt Secusoft al gebruikt in de transport, handhaving en detachering, en zijn de mogelijkheden bijna eindeloos.

Uitstekende support
Wij bieden onze klanten een uitstekende support, waarbij snel en accuraat wordt gereageerd op hulpvragen en op verzoeken. Wil je meer weten? Maak dan vrijblijvend een proefaccount aan of mail jouw vragen naar support@secusoft.nl. Het Secusoft Support Team zit voor je klaar.

Wilt u nog meer blogberichten lezen? Ga dan naar de pagina Blog.